Ga naar inhoud

Lage score 3D Mark 2001 SE met AMD AThlon XP 2200+ ?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik heb onlangs een Asus mobo A7V 333 in mijn pc gebouwd met een AMD Athlon XP 2200 + erop, videokaart Asus V8420 Ti 4200 met 128 MB geheugen, nu kom ik met 3D mark 2001SE "slechts" op een score van 9402 punten. Als ik andere scores zie van boven de 11000 punten, dan lijkt mij dat mijn score ver onder de maat is. Wat kan ik doen om ook aan deze score te komen? En weet iemand hoe de bios ingesteld dient te staan van mijn moederbord om de XP2200 + goed tot zijn recht te laten komen? Ook valt mij op dat Need For Speed 2: Hot Pursuit niet echt optimaal te draaien is op mijn pc, ik moet grafische details wat naar onderen zetten om het spel echt vloeiend te kunnen draaien onder Windows XP. Alvast bedankt voor jullie reactie! Technische gegevens: Asus A7V 333 mobo AMD Athlon XP 2200 + (op 1800 Mhz, 133 Mhz FSB) Asus V8420 Ti4200 videokaart 128 MB geheugen (driver versie 6.13.10.3140) 512 MB DDR333 geheugen Windows XP pro SP1
Link naar reactie
Dat Need for Speed 2 : Hot Persuit niet goed draait ligt waarschijnlijk aan Windows Xp zelf, ik heb hetzelfde met Rollcage Stage 2, het ziet er matig uit en erg pixelig, met een Geforce 4 en AMD XP 2000+. Dit komt doordat Win98 spellen niet helemaal compatible zijn met XP. Je kan het misschien verhelpen door de compatibiliteitsmodus van Windows 98 aan te zetten -> rechtermuisknop op de snelkoppeling, dan naar compatibiliteit, het aanvinken en op Windows 98/Me zetten. Bij Rollcage Stage 2 werkte het iig wel, geen pixelige dingen meer etc. Verder, zelfde als Marcel :)
Link naar reactie
[quote:c8bc61b7c5="Marcel de Reus"]Die Via updat is niet nodig dat heeft geen effect, de bijgeleverde Via driver bij XP zijn goed. 9200 is een normale en goede score voor die config, komt omdat andere hun PC oc'en.[/quote:c8bc61b7c5] Dat het bij xp zat wist ik niet want ik draai geen xp, maar die iets oudere zijn idd ook goed. Beknopt laat ik gewoon zien hoe anderen aan die score komen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...