Ga naar inhoud

Samsung DDR wil niet op CAS 2!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ho, niet meteen een conclussie trekken als ik iets denk ;) Er staat me vaag iets bij dat ik via Red Dragon heb gehoord dat meerdere leveranciers niet zo tevreden waren over de enermax. Mark van wintelco en bert (ofzo) van een andere winkel (shit naam kwijt) maar die winkel deed bijna alleen maar in kasten en voedingen. Maar ik kan het dus fout herrineren en dat het over een andere voeding gaat. Die CWT is iig goed, dat heeft BA voor ons getest :D (mijn 5 volt lijn zakt wel iets tot 4.9? maar dat kan geen kwaad, en mijn pc trekt blijkbaar erg hard aan die 5 volt lijn om een of andere reden.
Link naar reactie
[quote:6048c40908="hjs"]Ho, niet meteen een conclussie trekken als ik iets denk ;) Er staat me vaag iets bij dat ik via Red Dragon heb gehoord dat meerdere leveranciers niet zo tevreden waren over de enermax. Mark van wintelco en bert (ofzo) van een andere winkel (shit naam kwijt) maar die winkel deed bijna alleen maar in kasten en voedingen. Maar ik kan het dus fout herrineren en dat het over een andere voeding gaat. Die CWT is iig goed, dat heeft BA voor ons getest :D (mijn 5 volt lijn zakt wel iets tot 4.9? maar dat kan geen kwaad, en mijn pc trekt blijkbaar erg hard aan die 5 volt lijn om een of andere reden.[/quote:6048c40908] Idd, bij de OC-shop waren ze ook niet tevreden over de Enermarx voedingen. Ze kwamen heel veel RMA en hadden vaak veel te hoge afwijkingen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...