bob Geplaatst: 13 november Delen Geplaatst: 13 november Na starten van een wasprogramma stopte de machine er na 3 seconden mee na een knalgeluid. De deur zat nog vergrendeld. Als we nu de machine aanzetten, licht het lcd scherm wel op, kunnen ook alle menu’s kiezen, enkel de “start” knop wordt niet zichtbaar. Als we nu een x aantal minuten niets doen, gaat het lcd scherm uit, maar verschijnt wel de start knop ( pulserend in scherm) Ik kon wel achterhalen dat een error code is: E80-32. Ik heb de deurslot al vervangen, maar het probleem is nog precies hetzelfde. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 13 november Delen Geplaatst: 13 november Lees deze draad eens eerst, misschien brengt je dat op een idee? https://community.kieskeurig.nl/topic/186164-wasmachine-draait-niet-meer-maar-doet-verder-wel-alles/ Wat die knal heeft gedaan is voor mij natuurlijk ook koffiedik kijken. De genoemde foutcode wijst toch richting slot, maar wat nog meer? Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 17 november Delen Geplaatst: 17 november Hoe is het nu met de patient? Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen