Jantine Geplaatst: 2 november Delen Geplaatst: 2 november Mijn Whirlpool droger geeft aan dat het filter schoongemaakt moet worden, maar die is brandschoon. Daarnaast blijft ook 'demo' in het display staan. Oftewel, hij denk ik in de war en moet gereset worden. Maar hoe doe ik dat? Filmpjes op YouTube gevonden maar dat werkt niet voor mijn type droger. Ook weet de lokale reparateur niet hoe het moet.. Whirlpool, 6th sense, fresh care + Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 2 november Delen Geplaatst: 2 november Jantine, wij kunnen je daar zeker nu geen zinnig antwoord op geven, omdat je niet precies vertelt wat voor machine je hebt. Dus begin eens met een foto te plaatsen van het typeplaatje en een foto van het bedieningspaneel. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Jantine Geplaatst: 2 november Auteur Delen Geplaatst: 2 november Excuses. Zijn bijgaande foto's voldoende? Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 2 november Delen Geplaatst: 2 november Ja, dat is prima, zo kan ik tenminste iets in de documentatie vinden als ik die al heb. Want dat houden de fabrikanten meestal stiekem voor zich. Maar welke methode heb je gebruikt om te resetten? Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 2 november Delen Geplaatst: 2 november Kan ik je blij maken met dit filmpje? Whirlpool droogkast uit DEMO modus halen. Voor de foutmelding zou je eens in het luchtkanaal aan de voorzijde kunnen kijken of je daar een klein rond ding ziet zitten ter grootte van een penlight batterij, dat is de uitlaatluchtsensor na de trommel, die wil nog wel eens helemaal ingepakt zitten in stof. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Jantine Geplaatst: 2 november Auteur Delen Geplaatst: 2 november Wat goed, demo is er nu af dmv dit filmpje, dank je wel! Luchtrooster kan ik er alleen niet voor weg krijgen.. daar zal wel het luchtkanaal achter moeten zitten? Kan ik hier op een andere manier bij komen? Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 2 november Delen Geplaatst: 2 november Ik kan helaas met de gegevens geen documentatie vinden Samsung kent hem niet, heb je nog een andere typeplaat zoals in dit voorbeeld? Want ik moet het rood omrande nummer hebben om wat te kunnen vinden. Zit er in de deuropening geen filter? Waarschijnlijk zit daar de sensor. De rechterzijde is niet voor het gesloten luchtcircuit, maar is de aanzuig voor de compressor, als die lang vol vermogen moet draaien en oververhit dreigt te raken. Vanuit de voorzijde van de trommel gaat de luchtstroom naar beneden en naar achteren als aanzuig voor de circulatie ventilator, die ook door de aandrijfmotor wordt aangedreven. De sensor zal niet ver van de trommel in het kanaal zitten. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen