Ga naar inhoud

Is dit wat?


Aanbevolen berichten

[quote:70c133dd99="THe FLy ZoNe"]AMD XP 2000 Elitegroup K7VTA3 512 Ram DVD Liteon 16x48 CD R/RW Liteon 40x10x48 IBM Deskstar 41Gb voor een kantoor / Thuis pc. Hoeft geen zware Video kaart in. En hoeveel watt moet de voeding zijn?[/quote:70c133dd99] Ja dat is prima, maar zorg er wel voor dat dat mobo v2 of v3 is. Dat DDR moet dan PC2100 respectievelijk PC2700 gaan. v1 van dat bord is een KT266 die is inmiddels veroudert, omdat de even dure KT266a veel sneller is. Voor een gewone kantoor PC zou ik voor v2 gaan aangezien het geheugen wat bij dat bord past aanzienlijk goedkoper is. De rest is prima. Je moet minimaal een goede 300W hebben, liefst een 350W van chieftec, CWT, Enermarx of Flower. Dan zit je zeker goed. Kijk anders eens voor een Chieftec kast de Chieftec DX-01 bijvoorbeeld. www.chieftec.com Daar zit een goede voeding in en het is een goede en praktische kast. Ook zou je minimaal 2 casefans aan moeten schaffen. Als je lekker stil wilt kun je het beste voor 2x een 80mm Papst fan gaan. Ander is YS-Tech, Enermarx of Coolermaster ook goed.
Link naar reactie
[quote:61fbf3dcd7="Marcel de Reus"][quote:61fbf3dcd7="Benmen"]Die van mij doet het wel goed hoor no problems.... de 5v lijn is ook stabiel..:D mzzls bennie maja dat zal wel weer een glukkie zijn[/quote:61fbf3dcd7] Ook fijn om te vermelden wat het goed doet misschien? ;)[/quote:61fbf3dcd7] Zijn Aopen kast natuurlijk
Link naar reactie
[quote:db57a342e2="hjs"][quote:db57a342e2="Marcel de Reus"][quote:db57a342e2="Benmen"]Die van mij doet het wel goed hoor no problems.... de 5v lijn is ook stabiel..:D mzzls bennie maja dat zal wel weer een glukkie zijn[/quote:db57a342e2] Ook fijn om te vermelden wat het goed doet misschien? ;)[/quote:db57a342e2] Zijn Aopen kast natuurlijk[/quote:db57a342e2] Ik had over de 5V heen gelezen :(
Link naar reactie
Volgens mij kunnen ze echt niet zien dat je die kast hebt opengehad, laat staan dat je er aan hebt zitten knoeien (alleen verkeerde plaatsing kunnen ze zien, als je het goed doet zien ze het alleen op de bestelbon van je PC). En dan nog iets: je garantie vervalt volgens mij niet geheel als je zelf gaan knutselen, hoe moet je er anders die netwerkkaart, nieuw geheugen ed in zetten? Daar zit volgens mij aparte garantie op, en als dan een ander onderdeel kapot gaat, heeft het daar niets mee te maken (tenminste, kunnen ze vast nie aantone) :P
Link naar reactie
Wel, de garantie vervalt in zijn geheel bij het openen van een kast. Extra geheugen en een nieuwe videokaart bijplaatsen lijdt dan dus idd tot garantie verslies. Meestal controleren ze dat met een moeilijk los te krijgen stickertje dat gedeeltelijk op de zijknat en gedeeltelijk op de cahterkant zit waardoor het scheurt bij het openen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...