Ga naar inhoud

Casemodding


Aanbevolen berichten

[quote:553c685b53="kajutsa"][quote:553c685b53="Marcel de Reus"]Nee dat is een Chello cable modem. Ik heb er precies zo een.[/quote:553c685b53] :o rare modems hebben jullie dan! :roll:[/quote:553c685b53] Ik geloof dat dat de eersten zijn. Begintijdperk chello toen het nog redelijk werkte en een beetje service had :cry:
Link naar reactie
[quote:6dcc61a500="Marcel de Reus"]Nee dat is een Chello cable modem. Ik heb er precies zo een. install, zou je niet gewoon die behuizing er van af halen en een mooie ophang contructie voor de werekelijke kaart maken?[/quote:6dcc61a500] Zo'n ding heb ik gewoon in de meterkast staan :) waar hij thuis hoort en niet in mijn pc opgehangen
Link naar reactie
[quote:d140482167="Marcel de Reus"]Bij mij staat hij op e pckast. Ethernet aansluiting 50cm verder, kabel contactdoos heeft mijn pappie doorgetrokken... 20cm verder :)[/quote:d140482167] Binnenkomende kabel in modem en usb kabeltje in pc en klaar. 8) niks doortrekken gewoon gaan :D
Link naar reactie
[quote:085c3d139e="hankoe"]bos 63 was niet erg off topic mssrrh wat heeft chello (doet redelijk tot goed zijn werk) met case mods te maken ????? :lol:[/quote:085c3d139e] Er zit een chello modem in the case dus is het casemodding. Daarna had het niets met de casemodding te maken
Link naar reactie
[quote:0acde6b3d8="boss63"]"off topic" He Richard wat voor karretje is dat onder je naam? Eigen auto of are you only dreaming?[/quote:0acde6b3d8] Tsja was het mijn autotje maar. heb mijn rijbewijs nog niet eens ben nog maar 17 duzz. maare het is een saleen s7. [url]http://www.supercars.net/cars/2000@$Saleen@$S7.html[/url] maar en weer ff ontopic :)
Link naar reactie
[quote:fb07db79c4="kajutsa"][quote:fb07db79c4="Marcel de Reus"]Nee dat is een Chello cable modem. Ik heb er precies zo een.[/quote:fb07db79c4] :o rare modems hebben jullie dan! :roll:[/quote:fb07db79c4] Je kunt toch zien dat dat een modem is want wie heeft er nou lampjes aan de achterkant van de televisie!! :lol: P.S. Sorry dat dit een beetje een off topic is :oops:
Link naar reactie
[quote:639d8af632="rmu"][quote:639d8af632="kajutsa"][quote:639d8af632="Marcel de Reus"]Nee dat is een Chello cable modem. Ik heb er precies zo een.[/quote:639d8af632] :o rare modems hebben jullie dan! :roll:[/quote:639d8af632] Je kunt toch zien dat dat een modem is want wie heeft er nou lampjes aan de achterkant van de televisie!! :lol: P.S. Sorry dat dit een beetje een off topic is :oops:[/quote:639d8af632] Post het dan niet ipv eerst te posten en gelijk je excusses te maken. De post is verder niet zinnig dus kun je hem beter weglaten.
Link naar reactie
[quote:57645cd2ed="Marcel de Reus"][quote:57645cd2ed="rmu"][quote:57645cd2ed="kajutsa"][quote:57645cd2ed="Marcel de Reus"]Nee dat is een Chello cable modem. Ik heb er precies zo een.[/quote:57645cd2ed] :o rare modems hebben jullie dan! :roll:[/quote:57645cd2ed] Je kunt toch zien dat dat een modem is want wie heeft er nou lampjes aan de achterkant van de televisie!! :lol: P.S. Sorry dat dit een beetje een off topic is :oops:[/quote:57645cd2ed] Post het dan niet ipv eerst te posten en gelijk je excusses te maken. De post is verder niet zinnig dus kun je hem beter weglaten.[/quote:57645cd2ed] Laat jij dan ook je antwoord achter wegen..... :-? tis allemaal een beetje of toppic he? zinnig???? nee niet echt :roll:
Link naar reactie
[quote:92b3507ccd="Marcel de Reus"]Beetje krom hè ;) Ik moet het achterwege laten maar jij zegt het ook. Ik voorkom gewoon ff dat hij nog meer niet nuttige reacties plaats en dat is dus een nuttige reachtie.[/quote:92b3507ccd] Nee niet echt nuttig he.... Krijgen we eindelijk nog wat pics te zien hier? :-?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...