Ga naar inhoud

Moederboard van Enmic 3VEX geen geluid


Aanbevolen berichten

Ik heb een moederboard gekocht met een 733 proc en geintregeerde geluidskaart. Ik heb de driver CD er niet bij dus heb ik de drivers voor het geluid via de website van enmic opgehaald. Na veel pogingen en veel foutmeldingen heb ik de geluidskaart wel geinstalleerd maar krijg ik nog steeds geen geluid. De computer heeft verder geen conflicten in de hardware. Ik heb de vorige persoon opgebeld van wie het moederboard was maar die heeft nooit problemen gehad. Wie helpt mij uit de SHIT. :roll:
Link naar reactie
Weet je zeker dat je de juiste drivers gebruikt hebt? Na een korte zoektocht kwam ik deze tegen voor je moederbord: http://downloads.viaarena.com/drivers/audio/ComboAudio_a1u300a.zip Je zou nog eens kunnen proberen om deze te downloaden, anders is het misschien het beste om idd windows er opnieuw op te zetten. [i:c1571b66cb][b:c1571b66cb]Info over drivers[/b:c1571b66cb] To install the driver click on the link (left). Choose the "Save File" option and save it to your folder under Windows where you file your drivers. Unzip the file. (If you are using Windows ME or Windows 98 with the Plus enhancement pack, they have a built-in compression agent that will allow you to extract zip files by right clicking and highlighting "Extract All". If you are using WinZip or another third party Zip/Compression program, follow the instructions of the program to unzip the file. Double click the "SETUP.EXE" icon. The program will then run and install the driver. You will be asked to restart. Always restart after installing drivers. Instructions for DOS sound and further information can be found in the txt file in the zip folder [/i:c1571b66cb]
Link naar reactie
De drivers waar je mij op tipte heb ik al gedownload en een keer geinstalleerd met geen effect. Windows 98 SE heb ik er ook al opnieuw opgezet en weer krijg ik hetzelfde probleem. De computer zegt wel dat de drivers op de juiste manier zijn geinstalleerd en hij heeft ook geen conflicten maar ik krijg geen piepje uit de boxen. P.S. Ik ga deze week op vakantie en ik blijf een week weg dus kan ik niet terug reageren. Alvast bedankt voor de reacties.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...