Ga naar inhoud

Nieuwe kast met hogere temps als eerst!!!


Aanbevolen berichten

Idd, maar bij 3 fans kun je toch het beste er wel 1 op uitblazen zetten. Gewoon op de afvoer te versnellen. Ik zorg BTW altijd adt er meer afvoeren dan aanvoeren, want als er onderdruk ontstaat wordt de koude lucht vanzelf wel aangezogen door bijn open PCI brackets langs mijn videokaart waardoor deze goed gekoeld wordt 8) Nu heb ik er 2 achter op in en 2 voor op uit BTW.
Link naar reactie
Dus als ik het goed begrijp moet er iets meer lucht uit als dat erin gaat. Ik wil daarom voor inblazen met 3fans van 8cm, en achter uitblazen met 2fans van 8cm en 1 van 9,nogwat. De grotere zit boven in de kast dus daar kan de warme lucht dan ook naar toe stijgen. Wat betreft kabels heb ik gewone IDE kabels, die probeer ik zo veel mogelijk op te bergen in kleine hoekjes waar geen lucht hoeft te stromen.
Link naar reactie
Ik nu dus de fans aangesloten op de manier die ik hierboven beschreven heb. Dit zijn de Fans (8x8) die ik heb:Air Fl: (CFM) 33, Noise (dBA) 32, Speed (RPM) 2500. Met 5 fans maakt hij nu behoorlijk wat herrie, en mijn casetemp zit nog steeds op de 30o. Ik had eigenlijk rond de 25 geschat, of heb ik dat zo verkeerd??
Link naar reactie
Ik had met 5 fans idd een casetemp van 25 garden. dat waren 5 YS-Tech fans. Nu heb ik mijn herrie fan (delta 80HP) van mijn heatsink gehaald en eruit gegooid en een YS-Tech erop en de casetemp is door die 1ne fan minder maar liefst 10 graden gestegen :o Het licht een beetje aan de kwaliteit en luchtverplaatsing van je fans hoe hoog de casetemp is. Wat is je CPU temp nu dan? Weer normaal?
Link naar reactie
[quote:922675e0a7="De Geest Van Oirlo"]Ik nu dus de fans aangesloten op de manier die ik hierboven beschreven heb. Dit zijn de Fans (8x8) die ik heb:Air Fl: (CFM) 33, Noise (dBA) 32, Speed (RPM) 2500. Met 5 fans maakt hij nu behoorlijk wat herrie, en mijn casetemp zit nog steeds op de 30o. Ik had eigenlijk rond de 25 geschat, of heb ik dat zo verkeerd??[/quote:922675e0a7] Ik zit ook rond de 29/30gr ook afhankelijk van omg temp, ik denk in winter wel wat lager. Mijn fans draaien wat minder dB en cfm maar doe het prima
Link naar reactie
Nu heb ik dus zoals ik al eerder vertelde 5x 8x8 gehaald van een of ander merk genaamd velleman Components, bij de elektronica-boer op de hoek. Ze hebben een air flow van 33CFM en een geluid van 32 dB. Ze draaien op 2500Rpm. Ik heb voor alles op inblazen staan en achter alles op uitblazen. Mijn Temps op dit moment, dus met internet zijn CPU: 42, Case 29. Dit vindt ik er al een stuk beter uit zien als eerst. Nu moet ik nog eff CPUCool installeren. Iedereen bedankt!!!!!!!!!!! :lol: :D 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...