Ga naar inhoud

Raid overzetten op nieuw moederbord


Aanbevolen berichten

Ja :( want die ESC plank gaat flippen als ie een unlcokte cpu krijgt. dat weet ik zeker op de doos staat wel dat ie Thorougbred voorbereid is maar omdat ie unlocked is en je nergens de MP kan veranderen vrees ik het ergste. ik had wel geluk dat ik de DOA samen met Mark van wintelco constateerde. dat scheelte en hoop gehannes met garantie en zo. ik had het bord nog niet eens betaald dus :)
Link naar reactie
ik dacht dat hij zou gaan flippen omdat hij in de bios en ook niet via jummpers de bios kan laten veranderen. als er dan geen MP meer vast zit omdat hij unlocked is dan verwacht ik dat ie zou gaan flippen.. maar dat is volgens jou dus niet zo. ik heb inmiddels me Soyo Dragon Plus weer draaien. de ESC KT333 terug gebracht en zaterdag nog een keer met de Shuttle AK35gtr2 raid wezen klooien. er kwam nu wel stroom op het bord maar hij kwam niets verder.. geen beep en geen beeld. niets. 3 verschilende videokaarten geprobeers. 2 monitors. 3 verschildende reepjes geheugen. en nog veel meer geprobeerd, niks, nada, zip. :( bord is gewoon dood. nu moet ik dus wachten op een nieuw bord. en daarom heb ik nu me oude Soyo dragon plus weer even draaien. Ik las op anandtech en het forum van amdmb.com dat op zowel de Shuttle AK35gt2 alsop de Soyo dragon plus geen AXP 2200+ wilde draaien, voornamelijk omdat de 13,5 MP ontbrak. nu is dat niets zo´n groot punt omdat ik toch een lagere MP ga gebruiken en dan de FSB ga overklokken-
Link naar reactie
Ik heb nu wel een werkend Shuttle AK35gt2-Raid moederbord en Axp 2200+ Het kan dus niet, dat overzetten van Promise naar Highpoint, dan weten anderen het ook meteen!. ik moest alles opnieuw instaleren op me nieuwe Raid controller Heb maar meteen data blokken van 512kb gedaan ipv 64kb. alles draait nu hier op AthlonXP 2200+@1911mhz :)
Link naar reactie
ik heb Corsair XMS 2700 revsion 1.1 officieel loopt dat op 333mhz met cas 2 (rest niet agrasive) dus 166fsb met cas 2 3-6-3 2T command en 4 way interleave moet max lukken. revision 1.1 heeft Micron geheugen revision 1.2 Samsung jammer genoeg heb ik dus geen rev. 1.2 want die komt bijna net zo ver als XMS 3000 van corsair ps. als je in me sig had gekeken wist je ook wat voor geheugen ik had sukkel ;)
Link naar reactie
:P Ik wist het al omdat ik het in je andere topic vlak erna las, maar ik vergat het te melde (ik wilde je gewoon stiekem extra laten typen :D ). Maarre volgens mij betekent CAS2 in een geheugennaam dat het dus CAS2 2-5-2 is en idd de rest niet aggresief, dus dat zou ook makkelijk moeten lukken. BTW zelfs 9 x 190 geeft probs, Morrowind valt steeds uit :( Ik heb hem nu maar ff op 9 x 185 gezet das 1666Mhz dus precies weer 2000+. Het geluid is wel heerlijk stil. Mijn volgende bak wordt een totale zwarte met Papst fans, daar ben ik nu al van overtuigd 8) Probeer anders es 11,5x166=1909Mhz. Dan zit je zeker wel op 12000 heen denk ik.
Link naar reactie
11.5x166 cas 2 2-5-2 1T 4-way geeft ook problelem ik denk echt dat of dat Corsair niet ver genoeg wil of het moederbord. alhoewel het moederbord toch 166 moet kunnen halen met een KT333 chipset. hoe dan ook nu draait ie 12x160 = 1920 mhz. de score is 12231 dus ik ben nu wel tevreden. koop nog wel eens Corsair PC3200 geheugen over een half jaar.
Link naar reactie
Nee dat het bij 166 probs geeft is puur je mem, want op niet aggresieve setting zal het waarschijnlijk wel lukken. Ik vind 12231 een hele leuke score hoor :P Zeker omdat je maar een lage FSB hebt, Corsair 3200 zou ik niet doen aangezien dat mobo denk ik geen FSB van 200 haalt ;) Je kunt beter gewoon een PC2700 Samsung reeppie nemen of Corsair XMS3000 das veel goedkoper en je komt er waarschijnlijk even ver mee. Mijn Samsung kan iig op 200Mhz FSB op aggresieve setting met een Vdimm van 3V. Alleen mijn videokaart gaat protesteren en mijn netwerk kaart moet ik eruit halen :P
Link naar reactie
die reep PC3200 is pas geplaned eind dit jaar begin 2003 of zo. voorlopig ben ik namelijk tevreden met deze opstelling. alleen nog een Radeon 9700 of een NV30 dit jaar en verder komt er niets meer bij. als ik nieuwe geheugen neem dan is dat gericht op de toekomst. dus minimaal PC3200 cas 2
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...