Ga naar inhoud

Welke is sneller...


Aanbevolen berichten

Mja, een beetje mobo kan toch naar de 1.85V, voor een ThoBred is dat al redelijk hoog, dus daar zal je wel geen probleem mee hebben. De Shutte AK35GTR die ik had kon btw naar 2.3V, dat leverde me ook iets van 100 MHz extra op. Ik denk dus dat die van jou ook wel redelijk hoog kan, zo hoog dat je de boel uitfikt ieg :D
Link naar reactie
[quote:8f0212d3c3="BA"]Alleen een beetje jammer dat dat PC1066 RDRAM zo sterves duur is, als je het al krijgen kan. Maar er komt dual channel DDR aan, dus dat komt helemaal goed :)[/quote:8f0212d3c3] Duel Channel DDR? Heb ik al een keer eerder gehoord hier. Kan je daar misschien wat meer over vertellen misschien? En ik dacht dat het alleen voor servers interessant was oid...
Link naar reactie
[quote:ac3044fbe7="kajutsa"][quote:ac3044fbe7="BA"]Alleen een beetje jammer dat dat PC1066 RDRAM zo sterves duur is, als je het al krijgen kan. Maar er komt dual channel DDR aan, dus dat komt helemaal goed :)[/quote:ac3044fbe7] Duel Channel DDR? Heb ik al een keer eerder gehoord hier. Kan je daar misschien wat meer over vertellen misschien? En ik dacht dat het alleen voor servers interessant was oid...[/quote:ac3044fbe7] Kijk eens in dat RDRAM topic, en kijk hier eens: http://www.hardocp.com/article.html?art=MzIz
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...