Ga naar inhoud

Welke is sneller...


Aanbevolen berichten

Je kan die P4 1.6GHz misschien wel OC'en naar 2.8GHz, maar toch vind ik hem niet interessant. Ik vind alleen de P4 northwoods boven de 2.2GHz interessant met 533FSB. Die zijn wel veel duurder. Als ik tussen die 2 zou moeten kiezen, dan koos ik de AMD athlon XP T-bred 2200+ met dat ABIT mobo. Ook zou ik hem ff laten unlocken en dan kan je met dat mobo, geheugen en CPU ook een best mooie overclock halen :)
Link naar reactie
Ik zou denk ik voor de 2200+ gaan. Deze kan ook heel leuk OC' en als de rumors kloppen en haalt waarschijnlijk ook de 2600+/2700+ wel. Bovendien als je pech hebt en er een brakke Northwood core op je P4 1,6 zit kan het best zijn dat je niet eens aan de 2Ghz komt en dan baal je. Als je de 2200+ neemt dan heb je de garantie dat iig op 2200+ draait. Even voor de duidelijkheid een AMD 2200+ is even snel dan wel niet sneller dan een P4 2,2Ghz. Wat wel interessant is is bijvoorbeeld gewoon een even dure P4 dus denk dan aan een P4 2,0 of een P4 2,26. DToen ik mijn comp een maand geleden kocht waren deze nog onbetaalbaar, maar de prijzen zijn heel hard gedaald: als ik nu kon kiezen had ik liever een 2,0Ghz Nortwood dan mijn 2000+ AMD. Omdat de Northwoods over het algemeen hoge OC' s halen is dit gewoon dikke fun :)
Link naar reactie
Moet je die P4 bij Eynstein bestellen. [color=darkred:49ad7b6990]Intel P4 Socket 478 1.6Ghz 512 kb cache Boxed versie! Dit zijn de nieuwe "A" serie cpu's op basis van de 13 micron technologie. Krachtig! en overklokbaar; De CPU wordt voor u voorzien van een Voltage modificatie (1.825V) waarna deze wordt getest op 2.6 Ghz! Serie "003" en Package date 13 en 20 Mei 2002![/color:49ad7b6990] http://www.eynstein.nl/a/2231.html Rode Draak is ook in de markt voor een nieuwe cpu en is ook aan het twijfelen tussen deze p4 of een 2200+ ;) Dus voor Draakje had ik Noud een paar vragen gesteld, en dit is zijn commentaar: [color=red:49ad7b6990]Het is moeilijk kiezen. Beide zijn erg leuke combi's. Ik denk echter wel dat de AMD2200+ het qua performance wint van de Intel @2.65GHz (echt waar).[/color:49ad7b6990]
Link naar reactie
Ik heb voor de AMD XP 2200 + gekozen incl unlock, was de laatste die Noud nog had :) :) is nu ook van de website gehaald als het goed is. en voor de Shuttle AK35GT2R (zie draad met topic: Raid overzetten op nieuw moederbord). Cooler word mijn Zalman 5005 CU cooler of de nieuwe Zalman 5100 CU cooler. en de rest van me systeem blijft het zelfde. mijn 512mb Corsiar PC2700 XMS is goed genoeg vind ik Nu niet komen met EPox kan je beter mee OCen en de Alpha cooler is beter want dat weet ik allemaal wel. dit is de goedkoopste snelle oplossing die ik snel voor me vakantie kan regelen en ik ben niet een mega tweaker zoals BA. Om maar weer bij de topic starter te komen: Hoe dan ook een GiGi-64, ik zou net als ik voor de 2200+ gaan. (als je er aan kan komen)
Link naar reactie
[quote:88fa7e9a04="Marcel de Reus"]Ik zou denk ik voor de 2200+ gaan. Deze kan ook heel leuk OC' en als de rumors kloppen en haalt waarschijnlijk ook de 2600+/2700+ wel. [/quote:88fa7e9a04] 2600+ is ook nog maar 250mhz erbij, niet echt dat je zegt wow! Neemt niet weg dat de Athlon gewoon de snellere CPU is. Jammer dat ik op vakantie ga (nou jammer), die P4 1.6A @ 2.6 getest bij Eynstein klinkt zeer aanlokkelijk ... hmmmm, zuinig aan doen maar (moet ook nog die mooie 1200JB bij elkaar schrapen :()
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...