Ga naar inhoud
  • 0

AMD Athlon 1000Mhz blijft hangen bij veel gebruik...

anoniem

Vraag

Ik heb het volgende staan: AMD Athlon 1000mhz, 256 MB geheugen, shuttle ak12 socket-A (sound On Board) Geforce 2 32MB. De computer werkt prima, maar zodra er via het netwerk veel vestuurd of ontvangen wordt en bij het afspelen van muziek of het spelen van een spel loopt deze vast. Dit met de volgende 3 besturingssystemen die alle dezelfde fout gaven (winXP,winME,win98) Een bekende van mij, vertelde me dat de processor kapot zou zijn... Mijn vraag is nu: wie weet er misschien wat meer over?
Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Het is vooral via het netwerk het geval(peer to peer netwerkje). Ik zal in ieder geval eens kijken met een andere netwerkkaart, maar blijf met het probleem zitten dat de comp blijft hangen bij zware applicaties en games, er blijft de hele tijd een irritante piep klinken terwijl de pc niets meer doet, misschien een IRQ of I/O foutje?
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...