Ga naar inhoud

wat is de maximale processor die in een Socket 7 past?


Aanbevolen berichten

[quote:501484ffd8="Marcel de Reus"]Dat is naar mijn weten een AMD K6-2 Deze gaan geloof ik tot 550Mhz, maar dat weet ik niet zeker.[/quote:501484ffd8]marcel socket 7 loopt maximaal op 83 mhz. socket super 7 loopt op 100mhz is voor oa amd k6/2 tot 500mhz>k6/3 550mhz met ali chipset en agp 2
Link naar reactie
Ik heb een Soyo 5BT moederbord met socket 7 en SiS chipset met de laatste BIOS update en ik kan niet meer draaien dan K6-2 366...(66x5,5) Mijn CPU is echter een 350 die ik niet hoger kan krijgen dan 333 (66x5) . Mijn mobo wordt erg nerveus van 75 Mhz.... :( Dus het is afhankelijk van het type moederbord en BIOS-versie of je tot 550 kunt gaan.
Link naar reactie
Sorry maar mag ik vragen waar jullie mee bezig zijn? :-? Ik denk niet adt de topicstarter er wat aan heeft als jullie mij gaan lopen verbeteren, terwijl ik al zei dat ik het niet zeker wist aangezien hij vlak na mijn post vermelde dat het om een [color=red:b321997291]SOCKET 1[/color:b321997291] gaat. Dus ik denk dat je beter kunt vermelden wat daar maximaal op kan ;) Aangezien ik het niet weet laat ik het aan jullie over, maar met dat soort post schiet pover echt niets op.
Link naar reactie
[quote:84ec67f649="pover"]Oeps foutje ik bedoel socket 1.[/quote:84ec67f649] Bedoel je de Socket 1 van Intel? Dat is (logisch :wink: ) de eerst en nooit veel in omloop geweest. Er gaat in ieder geval een 486SX, DX, DX2 en DX4 overdrive in. De DX4 kan alleen met een converter erin (5V -> 3,3V).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...