Ga naar inhoud

Moeilijk kiezen


Aanbevolen berichten

het is maar moelijk kiezen tussen de amd en P4... ik zou niet weten welke van de 2 de beste is, de amd xp2200+ of de P4 2.26Ghz (ik heb het dan over de BETAALBARE goed te oc'n cpu's) heeft iemand een idee?? En ik weet niet of iemand mijn andere topics heeft gelezen(allemaal door auteur blitz_ace, duhhh). Ik heb NIET geld zat om zomaar een P4 2.533 te kopen ofzo. Ik wil gewoon graag goede info voor ik wat koop.... Ik hoor het wel Greetz[/url]
Link naar reactie
[quote:e76754fbcc="blitz_ace"]het is maar moelijk kiezen tussen de amd en P4... ik zou niet weten welke van de 2 de beste is, de amd xp2200+ of de P4 2.26Ghz (ik heb het dan over de BETAALBARE goed te oc'n cpu's) heeft iemand een idee?? En ik weet niet of iemand mijn andere topics heeft gelezen(allemaal door auteur blitz_ace, duhhh). Ik heb NIET geld zat om zomaar een P4 2.533 te kopen ofzo. Ik wil gewoon graag goede info voor ik wat koop.... Ik hoor het wel Greetz[/url][/quote:e76754fbcc] Als je wilt oc'en dan is de P4 the way to do. Wil je value for money neem dan een AMD. Als je wat goedkoper uit wilt zijn neem een iets lagere CPU snelheid en ga eens aan het oc'en. Bv P4 1.8 of 2.0 (Northwood), zijn al redelijk betaalbaar met een goede heatsink, voeding , mem en mobo kom je wel tot een 2,4-2,6 denk ik. Als je een tijdje vooruit wilt en niet te duur neem dan niet het nieuwste van het nieuwste maar iets ouder en geodkoper en dan oc'en
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...