Ga naar inhoud

sterkste cpu (geoc't of niet)


Aanbevolen berichten

Wie o wie kan mij vertellen wat de sterkste cpu op dit moment is (betaalbaar en te verkrijgen in nederland) of hij geoc't moet worden of niet.... dus b.v. de intel P4 1.6Ghz is op zich zo niet snel, maar als je hem oc't haal je wel 2.6Ghz... welke is dus de snelste??? wie weet kan me er info over geven (ik wil namelijk mijn 2e comp zwaar upgrade, mijn andere is een amd xp2200+)
Link naar reactie
Als je wilt gaan OC'en en niet al teveel geld wilt besteden zou ik voor de nieuwe AMD athlon XP gaan... de T-bred. De AMD athlon XP t-bred 2200+ is nu de snelste en is heel goed te overklokken. Als mobo zou ik hier een Epox voor nemen met KT333 chipset. Heb je echter meer geld te besteden, dan zou ik voor de Pentium4 Northwood gaan. Deze OC'en helemaal ver en doen het heel goed. Alleen zijn ze wat duurder. De snelste P4 northwood die je op dit moment kan krijgen is de P4 northwood 2,533MHz.
Link naar reactie
Die T-Bred is helemaal niet zo goed te oc-en, zo'n P4 1.6A is echt een overclockers droom met oc-s die vrij regelmatig de 50% of meer halen :9 Snelste CPU lijkt me ook een 2.53 met PC1066 RIMM op dat fijne Gigabyte mobo. Al zal hij procentueel minder te oc-en zijn dan die 1.6A's :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...