Ga naar inhoud

temp van 60 graden, normaal??


Aanbevolen berichten

[quote:acab458dfb="frankst"]Het is een normale temperatuur hoor, mijn CPU (Athlon 1800+) is meestal 53 graden, en onder games ongeveer 56-58 graden. En een Athlon 2200 zal heter worden als een 1800, dus lijkt me niets om je zorgen over te maken.[/quote:acab458dfb] nou ik vind dat gewoon te heet! en een -xp 2200+ is 0.13 micron en een 1800+ is 0.18 ...ik denk dat deze cpu's moeilijk te vergelijken zijn...en als je een snellere cpu koopt, doe je er toch ook een betere koeler op???
Link naar reactie
[quote:b0be98facb="agRESSIV"][quote:b0be98facb="frankst"]Het is een normale temperatuur hoor, mijn CPU (Athlon 1800+) is meestal 53 graden, en onder games ongeveer 56-58 graden. En een Athlon 2200 zal heter worden als een 1800, dus lijkt me niets om je zorgen over te maken.[/quote:b0be98facb] nou ik vind dat gewoon te heet! en een -xp 2200+ is 0.13 micron en een 1800+ is 0.18 ...ik denk dat deze cpu's moeilijk te vergelijken zijn...en als je een snellere cpu koopt, doe je er toch ook een betere koeler op???[/quote:b0be98facb] nou 2 a 3 graden verschil in temperatuur vergeleken met mijn pc is toch niet zo veel lijkt me he. En AMD processoren horen toch ongeveer tussen de 50 en 60 graden te zitten.
Link naar reactie
[quote:9455169280="blitz_ace"]Mijn AMD Xp 2200+ wordt in combinatie met een zalman koeler (CNPS5100CU) Idle 55 graden en na een potje Gamen 60 graden, is dit normaal voor die cpu. En heeft iemand een idee wat ik er aan kan doen (wel een normaal idee a.u.b.) Mzzls Blitz[/quote:9455169280] Dit is net ff iets te warm naar mijn mening, omdat het altijd fijn is wat lager te zetten. De heatsink is voor de rest prima. Wat voor een fan zit erop? Je kunt dus eventueel een sterkere fan op je heatsink zetten, maar dat is meesstal wel meer geluid. Ik zou eens kijken voor 2 a 3 casefannetjes. Wil je absolute stilte dan moet je ff voor Papst fannetjes kijken en anders kun je ook gewoon Enermarx, Coolermaster of YS-Tech nemen. Deze maken ook niet echt veel herrie maar je hoort ze wel en dat vinden sommige mensen al storend dus vandaar ook de Papst optie.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...