Ga naar inhoud

Wat zijn jullie temps?


Aanbevolen berichten

PII 350 @ 402: CPU meestal zo'n 42 graden, mobo 28. Vandaag de koortsthermometer eens tegen het koelblok van de CPU aangehouden om de Asus Probe temp te controleren, en die gaf maar 38.3 graden aan... :roll: En mijn videokaart (V550 met alleen een koelblokkie) proberen te meten, maar de koortsthermometer ging niet verder dan 43 graden :D Overigens maakt een case-fan bij mij niets uit qua temperatuur. Vandaag eentje gehaald maar geen verschil... Wel ga ik nog een actieve koeling op die V550 zetten want ik wil hem OCen en op dit moment wordt 'ie dan te warm.
Link naar reactie
Leuk dat iedereen hier zijn temp's zet, je heb er alleen niet zo veel aan, want ieder mobo is weer anders. kijk maar eens naar het verschil tussen asus en msi, asus zal altijd zo'n 10/15C meer aangeven (al doe je het via de warmte sensor van het mobo) dan een msi zo is het met alle mobo's. maar goed als je het wil weten: xp1600 35C op een msi mobo
Link naar reactie
[quote:64461d005e="BA"]XP 2000+ @ XP2300+ 2.05V wordt bij mij iets van 50C, gemeten met interne diode, op een Epox 8K3A.[/quote:64461d005e] Krijg jij hem zo hoog op dat voltage :o Dat is dan wel fijn. Die van mij komt met 2V nog maar net aan de 1800Mhz :( Ik twijfel overigens om misschien alles door Papst fans te vervangen aangezien hij toch niet echt warm wordt op 1.85V waar ik hem nu opdraai. Al wil ik hoger dan neemt ik sprongen van 0.1V voor 1Mhz hardere FSB :( Ik draai nu op 9,5x185@1,85V waar het eerst met 10x185 lukte op 2.1V :-?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...