Ga naar inhoud

verloopstekker


Aanbevolen berichten

[quote:5c620b78a7="voltage"]waar kan ik een verloopstekker verkrijgen zodat ik mijn papst 80 mm fan op mijn voeding kan aansluiten. Het liefst een winkel ergens in Rotterdam. Ik heb namelijk geen zin om te knutselen en de zendingskosten te hoog p.s mobo is al vol[/quote:5c620b78a7] Gewoon draadjes bij een 12V aansluiting instoppen is heel makkelijk rood bij de zwarte draad stoppen en de blauwe bij de gele indoen. en klaar is kees of voltage of wie dan ook :)
Link naar reactie
Als ze nog teveel herrie maken kun je ze ook langzamer laten lopen door het voltage te verlagen naar 7V, dan moet je de rode niet bij de zwarte draad stoppen maar bij de rode draad . Geel is de 12V en rood is de 5V aansluiting en zwart de 0. 12-5 is 7V spanningsverschil. Normaal lopen de 80mm fan's van 8 tot 15V maar op 12v doen ze het ook maar draaien wat langzamer, dus stiller. edit 7V draaien ze langzamer foutje :oops: /edit
Link naar reactie
[quote:f7132d844f="voltage"]waar kan ik een verloopstekker verkrijgen zodat ik mijn papst 80 mm fan op mijn voeding kan aansluiten. Het liefst een winkel ergens in Rotterdam. Ik heb namelijk geen zin om te knutselen en de zendingskosten te hoog p.s mobo is al vol[/quote:f7132d844f] Ik heb ze bij de OC-shop gehaald dat is in Delft dus niet zo ver weg (ik woon ook in Rotjeknor ;) ). Ze staan dacht ik niet op de site, maar je moet er gewoon ff om vragen. Ik heb er gewoon 5 gratis gekregen toen ik daar een heatsink ging kopen :) Dit is de site BTW: www.oc-shop.nl
Link naar reactie
[quote:0a3ad8a83e="hjs"][quote:0a3ad8a83e="boss63"]Normaal lopen de 80mm fan's van 8 tot 15V maar op 12v doen ze het ook maar draaien wat langzamer, dus stiller.[/quote:0a3ad8a83e] Wat bedoel je hiermee? Je legt net uit hoe je zo op 7 volt ipv 12 laat lopen en dan kom je met deze zin ???[/quote:0a3ad8a83e] Be doelde 7V ja het was al laat :oops:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...