Ga naar inhoud

Pc's gaan later in hun leven herrie maken


Aanbevolen berichten

[quote:84ca9ca3a0="ProblemPc"]Ik kan me nog herrineren dat m'n Pc een paar jaar geleden muis maar dan ook muisstil was. Da's nu wel anders ik heb hem nu 2 jaar ofzo (P3 800 128 Mb, rage 128 Pro) en hij maakt nu veel meer lawaai, is dat normaal ofzo? Of ligt dat aan de Os die dat ding harder laat draaien?[/quote:84ca9ca3a0] Wat maakt de herrie de fan??? schoonmaken, De hd's??? formateren en alles er eens afgooien en opnieuw al je nuttige progs erop en de rest weg, heerlijk dat ruimt op. PSU fan('s) ook maar eens schoonmaken, alle stof verwijderen Als je niet alles van je HD wilt gooien is defragmenteren ook een leuke optie
Link naar reactie
[quote:585c5254dd="ProblemPc"]Ik kan me nog herrineren dat m'n Pc een paar jaar geleden muis maar dan ook muisstil was. Da's nu wel anders ik heb hem nu 2 jaar ofzo (P3 800 128 Mb, rage 128 Pro) en hij maakt nu veel meer lawaai, is dat normaal ofzo? Of ligt dat aan de Os die dat ding harder laat draaien?[/quote:585c5254dd] Vooral fan's zijn zeer onderhevig aan slijtage, wil je weer naar het begin geluidsniveau dan zou ik alle fan's (CPU, Case-fan, voeding) vervangen door nieuwe van hetzelfde merk of betere.
Link naar reactie
Hoi, Schoonmaken van de fannetjes is een, als je handig bent en instaat de fans te demonteren dan wil een smeerbeurt van de lagering van de fans een aanzienlijke geluidsvermindering geven. De gebruikte smeermiddelen hebben dikwijls de nare eigenschap op de duur te verzepen .de speling reduceren met een olie werkt ook positief op het geluid uit. Een olie op basis van molybdeendysulfide (molykote) doet het bij mij bijzonder goed. Alipapa
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...