Ga naar inhoud

latency


Aanbevolen berichten

[quote:b5b1659dad="lykele"]Zonder OC natuurlijk, anders is het niet eerlijk vergelijken, een pIV kan veel beter OC'en, en hoe de verhoudingen er over een jaar uitzien, kweenie[/quote:b5b1659dad] Tuurlijk is dat wel eerlijk. Dat de P4 beter te OC'en is is dus gewoon een pluspunt van een P4. Als ik meer geld had gehad had ik ook een P4 gekocht (dan wel met Rimm), maar ik ben niet zo rijk :( Bovendien was de P4 nog belachelijk duur 2 maanden terug. De prijzen zijn gelukkig nog niet zo lang geleden flink gedaald alleen zijn de topmodellen nog belachelijk duur :( (800 euro :o )
Link naar reactie
[quote:f0010cac2c="lykele"]Ach, het is hetzelfde als appels en bananen vergelijken en tot de conclusie komen dat de peren het beste zijn.... en idd, we zittten hier om OC, moederbordproblemen, en koelingsproblemen[/quote:f0010cac2c] Ach hoe ontwikkelingen gaan is nog moeilijk te voorspellen, dus wat over en half jaar het snelste loopt oid ik weet het niet maar is wel leuk om te zien dat er zoveel nieuwe dingen aankomen maar ik heb al moeite om het bij te houden en hoe moet het dan met al die normale mensen die gewoon een pc in de winkel of supermarkt gaan halen???
Link naar reactie
[quote:b35d63c3b2="Marcel de Reus"]Wat voor bord heb je? Je moet BTW bij de optie waar: by SPD staat wel eerst ff in Manual veranderen voor dat je iets kunt instellen.[/quote:b35d63c3b2] Ik heb een MSI K7T - 266 PRO Socket A + RAID, DDR en had ff niet aangevinkt om een mail te krijgen als er gereageerd was, zodoende, zal ook kijken naar spd manuel. ff later staat het inderdaad op 2 door de spd op user te zetten. Als ik nu de Sisi test doe en kijk naar int/alu.Ram Bandwidth, wat is dan beter hoger pf lager?
Link naar reactie
Nee zeker niet elke Kingston kan op CAS2 draaien. Ik ken 2 mensen die deze PC2700 module hebben maar hem met geen mogelijkheid op cas 2 krijgen :( In Sandra kan je het zien als je de mem benchmark hebt gedaan. Als je naar onder scrolled staat er dan ergens 2.0/2/2 oid.
Link naar reactie
Ken je die dan ff zegge (ongeveer) want k heb nu geen zin om dat te fixe dan oet ik hem uitzette en daar hebbik geen sin in dat doe ik altijd s'avonds dan ben ik minder moe....:D ik moet ff kijke hoe ik die bench van sandra als plaatje ken opslaan ergens dan krijgie uhm wel te zien..... mzzls bennie
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...