Ga naar inhoud

latency


Aanbevolen berichten

Ik heb Kingston 256 MB PC 2100 DDR geheugen en lees dat het beste is om de latency zo laag mogelijk te zetten. Als ik in de bios kijk, kan ik dit niet veranderen er staat maar 1 mogelijkheid 2,5. Is het nu zo dat dit dan dus niet lager kan of is hier nog wat aan te doen behalve dan metteen ander geheugen aan te schaffen. En is dat echt te merken als je dan van 2.5 naar 2 zou zetten. Kan het echter nog lager met ander geheugen? bvd.
Link naar reactie
Kingston 512mb PC2700 DDR Fabrikant Kingston Garantie Beperkt levenslang Maximale clock frequentie 333 Mhz Website fabrikant http://www.kingston.com wie weet wat de maximale cas is van dit reepie hij staat nu op 2,5 ik kon in het bios uhm ook op 2,0 zette kan dat eventuele doorbranding ofzo geven van die reep alvast bedankt....
Link naar reactie
[quote:45a62ebd19="lykele"]Tussen 2 en 2,5 is verschil, afhankelijk van de rest van je systeem. Nog lager is volgens mij tot nu toe niet echt mogelijk....[/quote:45a62ebd19] Op mijn Abit mobo in de bios kun je latency van 1,5 (keuze 2,5;2;1,5) al instellen of het werkt weet ik niet, geen idee hoe je die effekten zou kunnen meten.
Link naar reactie
[quote:487cb7ff6e="BA"]Ik denk btw niet dat Cas 1.5 werken gaat, die modules zijn er nog niet eens. Dat is wel heel erg aggresief, zelfs voor Samsung.[/quote:487cb7ff6e] Zal wel met oog op toekomst zijn dat ze die optie in Bios menu hebben gestopt. Er staan nog een hoop veranderingen de komende tijd ons te wachten in mem-land
Link naar reactie
[quote:ba0d05a0bd="BA"]Niet alleen in memland, maar overal. Denk aan: Hypertransport bussen Serial ATA 64 bits CPU's PCI-X etc.[/quote:ba0d05a0bd] maar die verwacht ik deze herfst nog niet hoewel serial ata er al wel heel snel aankomt. Weer nieuwe HD en ze zijn al zo snel, als ze maar niet meer herie gaan maken, dat piepende geluid is nu al de grootste geluidsbron. :( Nee niet bij BA maar bij mij wel. :D
Link naar reactie
[quote:daa0df8075="lykele"]Dan moet je geen SCSI op 15000 toeren hebben, die dingen draaien pas irri, maar wel duur Loont het dan wel nu nog rounded IDE cables te kopen als serial ata ook al rond is en je een nieuwe HD wilt>?? denk t niet namelijk[/quote:daa0df8075] Maar die kabels heb ik al :D en die HD's ook. Denk dat ik maar eens een jartje niets ga uitgeven, ben heel tevreden met mijn setje en draait als een tierelier. Kan ik volgend jaar weer aan het schuiven gaan. De PIII van de kids eruit en zelf een nieuwe P4 3,5GHz of zoiets :o
Link naar reactie
[quote:cc586905c3="lykele"]Neem dan maar een PV, eentje die beter presteert enzo, anders een AMD Hammer, weet ik veel, die pIV is duur en kan op gelijke kloksnelheid niet op tegen een AMD (Athlon XP)[/quote:cc586905c3] Nou mijn P4 2,2 draait op 2,9 en ik denk dat ik menig AMD monster (amd 2200+) daarmee nader en dat de prijs niet zoveel uitmaakt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...