Ga naar inhoud

Nieuwe Comp Bench


Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:540d108e60="Gallac"]kunnen hun hem ook unlocken als je em niet bij ze heb gekocht dan? volgens mij niet hoor[/quote:540d108e60] Nee, kajutsa en lykele hebben ongelijk. Je kunt je proc NIET door eynstein laten unlocken als je hem niet daar hebt gekocht. Dat staat duidelijk op de site vermeld en ik heb het ook al een keer aan Noud van Eynstein gevraagd.
Link naar reactie
grapjas :wink: verklaar [url=http://www.eynstein.com/a/837.html]DIT[/url] maar eens dan... [quote:afa9f5235f]Nieuw: wij unlocken en testen uw (bij ons gekochte) AMD Athlon XP cpu. Hierdoor wordt de multiplier instelbaar en kunt u (op eigen risico) deze veranderen. Zowel geschikt voor MP instelling via dipswitch/jumper als via bios. We unlocken louter bij ons te kopen cpu's. Redenen: 1: Niet alle cpu's zijn geschikt om te unlocken. En we kunnen dat niet vooraf beoordelen. 2: De kosten van verzending heen en terug staan niet in verhouding tot de kosten van de service.... 3: De aansprakelijkheid is niet over te nemen (garantie ed). Het unlocken gebeurd mbv zilverlijm en isolatietape. Duurzaam en zeker. MP instellingen worden voor levering getest! (Geen garantie voor een bepaalde speed!) Let op: de garantie op de cpu vervalt NIET door het unlocken. Deze vervalt pas als blijkt dat een CPU agv nalatig handelen defect raakt (burn out en core cracks!) Mensen die aanstoot nemen aan dit initiatief: maak er GEEN gebruik van. [/quote:afa9f5235f] Lijkt mij duidelijk ook voor CPU's die niet daar gekocht zijn :wink: [edit] Je hebt gelijk Marcel ;) [quote:afa9f5235f]wij unlocken en testen uw (bij ons gekochte) AMD Athlon XP cpu.[/quote:afa9f5235f] [/edit]
Link naar reactie
[quote:140775a2d5]Nieuw: wij unlocken en testen uw [color=red:140775a2d5](bij ons gekochte)[/color:140775a2d5] AMD Athlon XP cpu. Hierdoor wordt de multiplier instelbaar en kunt u (op eigen risico) deze veranderen. Zowel geschikt voor MP instelling via dipswitch/jumper als via bios. [color=red:140775a2d5]We unlocken louter bij ons te kopen cpu's.[/color:140775a2d5] Redenen: [/quote:140775a2d5] Nou kajutsa als ik het goed lees heb jij het verkeerd ze unlocken alleen amd's die bij hun zijn gekocht of ben ik nu scheel (no flame intended) :roll: :wink: [edit] Je had het al door kajutsa [/edit]
Link naar reactie
Oplossing: je koopt een CPU bij eynstein, je laat hem een dag later weer terugzenden voor unlocken, maar je zend je huidige XP (wel zelfde type nemen) en verkoopt de andere (nieuwe) door. Klaar is kees, en ze kunnen het niet zo gemakkelijk controleren, want je hebt een offerte
Link naar reactie
helaas dat ze bij intel het onmogelijk hebben gemaakt op de mp te unlocken daar zou toch een manier voor moeten zijn want ik wil mijn pc...(een oud vrak ) een p2 350 oc alleen de fsb zit op zen max..... 100mhz alleen de mp nog maar het kan helaas niet of ikheb gewoon slecht gezocht...;) mzzls bennie
Link naar reactie
//kajutsa Ik heb altijd gelijk :P //lykele Zo werkt dat niet. Noud is echt niet op zijn achterhoofd gevallen. Op elke CPU staat een code een productiedatum en een core revesie. Bovendien mag je hem niet meer terug sturen om te unlocken hij neemt het gewoon niet aan. //Benmen Er is idd geen manier op de MP te unlocken bij een Intel, maar je kunt wel softwarematig de FSB verhogen als het in het BIOS niet kan. Met SoftFSB of CPUcool bijvoorbeeld.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...