Ga naar inhoud

Nieuwe Comp Bench


Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:fcbde30553]Marcel de Reus Geplaatst: Za Jul 06, 2002 11:30 am Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Nou OC ff en je komt zo richting de 11500/12000 [/quote:fcbde30553] jij zit al op 12000! ik zou dan toch veel hoger moeten komen. valt een beetje tegen :-?
Link naar reactie
Dat was eerst, maar ik heb nu problemen met mijn proc :( Deze wil niet zo hoog meer. Bovendien heb ik een andere videokaart (andere was kapot) en die komt maar tot een core speed van 307Mhz tov ie andere op 324Mhz. Wel komt mijn heheugen zonder artifacts tot 702Mhz :P Ik ga volgende week nog eens proberen uit te zoeken waar het aan ligt en de 12000 weer proberen te halen. Die score in mijn sig is trouwens nog met geheugen op CAS2,5 (daar kwam ik later pas achter) met CAS2 waarop het nu draait moet het nog hoger kunnen :D
Link naar reactie
[quote:59fdecb8d9] Geplaatst: Vr Jul 12, 2002 9:32 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Heb je nou de FSB al omhoog gegooid? Dat scheelt en agressieve mem-timings en een CL2 should do the trick. [/quote:59fdecb8d9] fsb nu op 142 ofzo mem timings staan agressief cl2 etc [quote:59fdecb8d9]Benmen Geplaatst: Vr Jul 12, 2002 9:35 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Je kan de fsb toch nog een end omhoog krikken ik weet niet of het helpt maar volgens mij wiel je gehuegen moet het trekken (als je pc2700 hebt) of trekken je andere onderdelen het niet? [/quote:59fdecb8d9] als mijn multiplier unlocked zou zijn wel ja, denk niet dat me cpu nog veel verder omhoog kan, de rest zal nie zo probleem zijn, heb idd pc2700 ram
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...