Ga naar inhoud

Wat is een normaale processor temperatuur????


Aanbevolen berichten

[quote:040b8a53cc="Marcel de Reus"]He thnx :) Ik wilde ze eerst bij de OC-shop bestellen, maar deze waren volgens mij niet lang genoeg :( Ik heb dezelfde toren tus het zou moeten passen :) Wat een toffe fanguards daar :P Ze zijn BTW wel duur :( Bij de OC-shop waren ze 34 euro voor 1 FDD en 2 ATA100 kabels. Hier moet ik dus 2x 18 euro betalen voor ATA100 en 1x 10 voor FDD. Das 46 euro :o Ik denk dat ik daar nog maar ff mee wacht dan.[/quote:040b8a53cc] Nee hoor er is een aanbieding server set 34 euro voor 2x 90cm en floppy rounded cable.!!
Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:4ba6a00741="lykele"]eromheen geklemd, kan wel met speciaal plakband, heb ik ook bij een koeler (60mm) op me videokaart, effe kijke op einstein[/quote:4ba6a00741] Lekker bijdehand, maar er klopt geen fuck van :x Ik heb een aluminium vierkant plaatje gemaakt met een gat erin met een diameter van 80mm. Om het gat heen zitten allemaal gaatjes en daardoor heb ik staaldraad gedaan en zo dus gewoon de buis er met staaldraad tegen het gat gehouden. In het plaatje zitten 4 schroefgaten en daarmee maak ik het plaatje aan de fan vast.
Link naar reactie
[quote:6baada8cf1="boss63"][quote:6baada8cf1="lykele"]eromheen geklemd, kan wel met speciaal plakband, heb ik ook bij een koeler (60mm) op me videokaart, effe kijke op einstein[/quote:6baada8cf1] Dit [url]http://www.silentpc.de/pd-1776238854.htm[/url] leek me ook wel wat.[/quote:6baada8cf1] Beetje duur. Ik was voor die buis + aluminium plaatje nog geen 2,5 euro kwijt :P
Link naar reactie
[quote:c4abe914df="Marcel de Reus"]:P Ach is mijn Pa ook weer bezig ;) Bovendien was het echt niet zoveel werk en vind ik 14 euro veel geld, want zo'n airduct is alleen voor de sier want qua temp is het verschil nihil.[/quote:c4abe914df] Hmm dacht dat temp wel wat zou dalen als je rechtstreeks op cpu blaast. Zal nog eens over nadenken.
Link naar reactie
[quote:e7f2d5eac6="boss63"][quote:e7f2d5eac6="hjs"]Marcel kijk ook [url=http://www.cdrlabs.com/phpBB/viewtopic.php?t=5080]hier[/url] eens. Ed Frisky heeft op zijn dual board ook zoiets gemaakt. ;)[/quote:e7f2d5eac6] Hoe zitten die buizen vastgemaakt aan de cpu-cooler??[/quote:e7f2d5eac6] Ik zal Ed maandag eens mailen met die vraag, toevallig heb ik die gast een keer ontmoet, hij heeft een promise ide kaartje van me gekocht :P
Link naar reactie
[quote:d3050967f4="hjs"][quote:d3050967f4="boss63"][quote:d3050967f4="hjs"]Marcel kijk ook [url=http://www.cdrlabs.com/phpBB/viewtopic.php?t=5080]hier[/url] eens. Ed Frisky heeft op zijn dual board ook zoiets gemaakt. ;)[/quote:d3050967f4] Hoe zitten die buizen vastgemaakt aan de cpu-cooler??[/quote:d3050967f4] Ik zal Ed maandag eens mailen met die vraag, toevallig heb ik die gast een keer ontmoet, hij heeft een promise ide kaartje van me gekocht :P[/quote:d3050967f4] Ja want zo buis kost niet veel meer dan 2 of 3 euro denk ik dat is nog leuk ipv 14 of 28 euro
Link naar reactie
[quote:120a02c505="lykele"]Voor de sier! Doe je kast dicht en je ziet niks meer! En open: meer herrie. En als je 14 euro al veel vind, koop je vast geen plastic of glazen doorzichtige zijwand! En zoek es een baan marcel, dan kun je voor al je fans zo'n gedoe maken!!![/quote:120a02c505] 1. Ik heb al een baan 2. Ik vind 14 euro veel voor een rotbuisje wat je voor een zevende zelf kan maken 3. Ik koop zeker weten wel een doorzichtige zijwant en plexiglas is zo duur niet 4. Ik zie hem wel als ik een glazen wand heb 5. Denk na voordat je post
Link naar reactie
Commentaar, of het zinnig is weet k nie, zie maar 1. als je al een baan hebt, is 14 euro binnen 3 uur of zo verdiend, afhankelijk van je leeftijd (ouder dan 18 meestal al binnen 1 uur 2.t is ook zo, mee eens, maar daarom poste ik nie 3. zelf wete, maar verspilling van je geld als ie onder je bureau staat 4. idd 5. deed ik ook...alleen op een andere manier dan jij deed/doet, moet je wel weten nu je als ik hget goed heb ik 4Gym zit..... :p
Link naar reactie
Is waar, k zal een man zijn en marcel mn excuses aanbieden, hoop dat ie t aanvaard, en als ie verder wil ruzien, mn mns is bekend....schaadt het forum maar niet meer zou k zeggen... en om sarcastisch te zijn: zo leren we ook van elkaar qua debat enzo, tweede fase he :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...