Ga naar inhoud

commentaar op RAMBUS


Aanbevolen berichten

  • Reacties 285
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
De enige aanpassing was dat ze specificeerden dat het gebruikt kon worden in geheugen apparaten. Dat is nauwelijks specifieker dan het oorspronkelijke idee. Overigens heb je zelf al aangegeven dat Rambus' bewering met betrekking tot DDR belachelijk is, voordat je doorhad dat het over Rambus ging.
Link naar reactie
[quote:e069c0908f]lol...egslim...dan kan je ook bij wijze van jou logica concluderen dat degene die de eerste transistor uitvond , op alles waar een transistor in zit roalties kan gaan opeisen... [/quote:e069c0908f] Dat was jouw reactie op de beschrijving van het patent van Rambus op grond waarvan ze royalties voor DDR eisen.
Link naar reactie
[quote:ff0a5aaa6f="Marcel de Reus"]Pro-Rambus toevallig? :wink:[/quote:ff0a5aaa6f] Eerder een trol, vermoed ik. Hij komt met een stelling waarmee vrijwel niemand het eens is, en als mensen goede tegenargumenten gaan geven negeert hij ze of hij maakt "lollige" opmerkingen. [quote:ff0a5aaa6f]nou...als je dan nog verder denkt ...dan zou microsoftlicenties,en alle andere hard- en softwarecompagnieslicenties,alle biotech firma's patenten , alle muziek en filmmaatschappijen licenties....enfin....heel de licentie en patent boedel maar opgedoekt moeten worden...voor mij geen bezwaar hoor...[/quote:ff0a5aaa6f] [quote:ff0a5aaa6f]als we mekaar maar verstaan egslim...lol... [/quote:ff0a5aaa6f]
Link naar reactie
Tsjeempie, waar gaat al dat extreme OCen nog eigenlijk over. Ik schrok toch wel van die foto...dat soort gedrochten heb ik helaas wel eens eerder gezien met water-, ja zelfs met stikstofkoeling. Belachelijk !! Het doet mij in ieder geval denken aan het overdreven tunen van een auto waarmee je dan zo maar 329 kmh mee kunt rijden...kunt rijden???? Al die overkill....gemiddeld genomen kun je toch nergens zo hard scheuren !! Wel vind ik het erg nuttig om alle (verborgen) kwaliteiten uit je PC te halen. De allernieuwste drivers, goede koeling, betrouwbare componenten tot het uiterste benutten en je systeem schoon en efficient houden....ja logisch toch. Maar ik denk dat je toch wel te ver doorschiet als je niet meer in staat bent je dagelijkse hulpmiddel---de PC----ook te gebruiken op de manier waar hij voor bedoeld is. Natuurlijk houdt iedereen van een lekker snelle PC zodat je niet ellenlang naar een zandlopertje hoeft te kijken. Wat is het echte nut als je een veeleisend spel kunt spelen met 159 fps i.p.v. met 122 fps bij alle maximale instellingen ? De gemiddelde gebruiker zal feitelijk nooit maar in de buurt van z'n hardwaregrenzen komen. Graag een reaktie !
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...