Ga naar inhoud

Hoe handig vinden jullie een wasmachine met stoomfunctie?


Aanbevolen berichten

Ik heb nog nooit een wasmachine met stoomfunctie gehad, maar ik ben nu aan het kijken naar een wasmachine met stoomfunctie. Nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met dit type wasmachine.  Ik vroeg me af hoe nuttig jullie deze functie vinden en hoe goed het werkt? Zouden jullie een wasmachine met stoomfunctie aanraden, of denken jullie dat een normale wasmachine zonder deze functie voldoende is?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Link naar reactie

Hi @mirjamvh68, zelf heb hier ook geen ervaring in. Mocht je hierover twijfelen dan is het wellicht leuk om eens te kijken bij een website om producten te testen. Denk hierbij aan Review.nl, Reviewclub, etc. Hier krijg jij namelijk de mogelijkheid om een wasmachine met stoomfunctie te testen, als deze beschikbaar zijn om te testen. Op deze manier kan jij een goed beeld krijgen of dit een goede wasmachine voor jou kan zijn met stoomfunctie.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Het is zo jammer, dat als mensen vragen stellen en anderen moeite doen om een antwoord te geven, de vraagsteller niet eens de moeite doet om het forum te bezoeken.

Dan vraag je je af, waar doe ik het voor?

En dat is nu juist dodelijk voor een forum, want dan krijgt binnenkort niemand meer antwoord.

En kan het forum afgesloten worden.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Lampje sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...