Ga naar inhoud

msi plankje


Aanbevolen berichten

[quote:b26a1e548f="kajutsa"]Is een redelijk mobo, ikzelf ben alleen een beetje afgeknapt op MSI... ik zou er nooit meer 1 aanschaffen! Ik houd je niet tegen om een MSI te kopen, maar ik raad je aan om te kijken voor een EpoX of een Gigabyte oid.[/quote:b26a1e548f]Computer naam: Venom !! klik op plaatjes voor vergroting !! Monitor: LG Studioworks 700S 17" Case: Azona ATX Midi-tower Moederbord: MSI K7T Turbo2 Processor: AMD athlon XP 1500+ @ 1333MHz Processor overclocked: AMD athlon XP 1700+ @ 1480MHz Memory: 256MB - Dane-Elec - 133MHz, CAS 2 256MB - Dane-Elec - 133MHz, CAS 2 Harddrive: Maxtor D740X - 40 GB 7200rpm Videokaart: nVIDIA GeForce2 Titanium 64 MB DDR Geluidskaart: Creative Soundblaster live! Player 5.1 Netwerkkaart: 10/100MB Floppy/CD/DVD drives: 3,25" Floppy drive - Sony 16x40 DVD/CD rom drive - Sony 24x10x40 CD/RW - LiteOn Cooler/ Fan: CPU cooler - Spire Case fan 80x80 - Spire Case fan 80x80 - Coolermaster Voeding fan Input Devices: Microsoft Wheelmouse Optical Azona Multimedia toetsenbord Geluid: Boxen van Hi-Fi aiwa 200watt Laatste update: 09-06-02 | 2001-2002© Anthony (kajutsa)
Link naar reactie
Hooguit zal het uitvalspercentage van de MSI KT266A serie nog hoger zijn. Maar over de KT133 serie heb ik ook al niet al te beste berichten gehoord. Tel daarbij op dat die van mij een piece of junk is, en ik heb ook weinig vertrouwen in die. Overigens heb ik over de PII/III mobo's van MSI eigenlijk nooit klachten gehoord.
Link naar reactie
[quote:56ec7b293c="kajutsa"]Ik zou zelf een Northwood kopen op minsens 2.2GHz en ze hebben BTW. 533MHz FSB en dat is best lekker :)[/quote:56ec7b293c] Goed idee heb ik zelf ook gedaan loopt als een trein op mijn Abit bord gewoon standaard op 2,9 GHz :D :D , zonder problemen of vastlopers.
Link naar reactie
[quote:a9d3814b8b="kajutsa"]Is een redelijk mobo, ikzelf ben alleen een beetje afgeknapt op MSI... ik zou er nooit meer 1 aanschaffen! Ik houd je niet tegen om een MSI te kopen, maar ik raad je aan om te kijken voor een EpoX of een Gigabyte oid.[/quote:a9d3814b8b] "Relatief veel problemen bij Abit moederborden" Gepost door Ralph Smeets vrijdag 5 juli 2002 - 19:15 - bron: The Inquirer The Inquirer heeft een website gevonden, Homie's Motherboard Service, waarop wordt beweerd dat zowel Abit als Epox moederborden een hoog uitvalspercentage hebben. Oorzaken zoals het niet kunnen booten, instabiliteit en BIOS alarmen zouden de symptomen zijn van kapotte condensatoren op de moederborden. The Inquirer schrijft dat ze al vaker gehoord hebben van problemen met Abit moederborden en hebben Abit om uitleg gevraagd. :lol: :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...