Ga naar inhoud

msi plankje


Aanbevolen berichten

Misschien wat meer info? Het is ieg geen highend systeem meer. Zelf was ik niet zo heel tevreden over mijn MSI K7T Pro2. Was traag, en gaf al erg snel de geest. /edit Plextor, wat doe jij met een Lite-On brander? Naam veranderd omdat je naar een ander merk overgestapt bent? :P
Link naar reactie
Ik heb een MSI KT7 Pro2a met een Duron 800 erin. Doet het uitstekend, zeer stabiel :lol: er zit en heeft van alles erin gezeten. (mijn zoontje heeft hem nu) Van Capture kaarten, SCSI, meerder NIC geen problemen. In benchmarks kwam hij er uit als goed. Er zit ook een Lite-on in. Noot : ik doe niet aan OC.
Link naar reactie
MSI is een best merk, ze maken goede videokaarten en sommige mobo's zijn ook erg goed! Denk maar eens aan de K7T133(A) chipsets bijvoorbeeld, zijn er goed, willen een BEETJE OC'en en zijn best goedkoop... echter hebben ze ook wat minder goede mobo's gemaakt zoals de PRO2 bijvoorbeeld (KT266 chipset). Hier hoor je veel mensen over klagen.
Link naar reactie
[Me dunkt dat KT133 de meeste ellende geeft ,denk aan MSIK7TPro2-A(MS-6330).De mijne was binnen een halfjaar kapot.Steeds vaker bevroor het beeld ,en op een gegeven moment was het niet meer mogelijk om te formateren of systeem er op tezetten ,daarna kwam hij nieteens door de Bios.Nieuw bord draait nu ook met de zelfde kuren ,maar dan buiten garantie.
Link naar reactie
CPU MSI KT3 Ultra KT333 DDR Support Socket A for AMD Athlon / Athlon XP / Duron - VIA® KT333 (552 BGA) Chipset - 100/133 (200/266)MHz clocks are supported - Support 2.5v DDR SDRAM DIMM - One AGP (Accelerated Graphics Port) slot - One CNR (Communication Network Riser) slot - Five 32-bit Master PCI Bus slots - Dimension: 30.4 cm(L) x 23.5 cm(W) ATX Form Factor Wat vinden jullie dan van dit moederbord. Is er al iemand die ervaring met dit moederbord heeft. Alvast bedankt voor jullie reactie
Link naar reactie
Idd de meeste problemen die je over MSI hoort zijn met de KT133(a) en de KT266(a) chipset. Over deze nieuwe MSI kan ik tot nu toe haast geen klachten vinden, het zou mooi zijn als ze van de problemen verlost zijn. Als het mobo je aanspreekt gewoon kopen al heeft kajutsa gelijk dat Gigabyte en Epox ook wel heel smakelijk zijn.
Link naar reactie
Bijmij draaide hij ook wel stabiel, maar er gingen na verloop van tijd steeds meer dingen raar doen. IDE1 doet het bijvoorbeeld niet meer, en het mobo heeft nu problemen met reboots. Ik laat hem er lekker in zitten, hij is voor me router, dus als hij helemaal stuk gaat vervang ik hem wel eens een keer. Zit toch geen garantie meer op.
Link naar reactie
[quote:f33691b5ee="kajutsa"][quote:f33691b5ee="Marcel de Reus"]Idd de meeste problemen die je over MSI hoort zijn met de KT133(a) en de KT266(a) chipset.[/quote:f33691b5ee] Volgens mij waren het alleen de KT266(a) chipset mobo's van MSI waar je veel problemen over hoorde...[/quote:f33691b5ee] Nope, ik ben ook al aardig wat mensen met probs met de mammaplanken met de KT133(a) chipset tegengekomen. Ook hier op het forum zijn er mensen met probs met de KT133(a) versie van MSI.
Link naar reactie
Daar baseerde ik ook niet mijn antwoord op... er zijn hier heel veel topics langs gekomen met mensen die klaagde over hun MSI mobo. Dit waren dus MSI mobo's met KT266(a) chipsets. Mijn plaatselijke pc-boer klaagt ook alleen over die mobo's... Maar het is niet dat ik jullie niet geloof ofzo, overtuig me maar dat de K7T133(a) chipset mobo's van MSI ook niet super zijn over het algemeen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...