LuukWinkelmolen Geplaatst: 14 maart Delen Geplaatst: 14 maart Aeg Lavamat L54870. stopt tijdens het wassen. staat dan water in de trommel. kan het gewoon afpompen en centrifugeren. Foutcoude uitgelezen. knippert 5 x oranje en dan 1 keer rood. iemand advies? Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 14 maart Delen Geplaatst: 14 maart Dit is een motor gerelateerde fout Euromaxx geeft dit antwoord: https://www.euromaxx.nu/product/aeg-wasdroger-storing-e50-e51-e52-e53-e54/ Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 14 maart Delen Geplaatst: 14 maart Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
LuukWinkelmolen Geplaatst: 16 maart Auteur Delen Geplaatst: 16 maart Bedankt voor het antwoord. Motor heb ik er uitgehaald, koolborstels zijn goed. centrifugeren doet hij gewoon. nummer is 914524431 00 Quote Link naar reactie
LuukWinkelmolen Geplaatst: 16 maart Auteur Delen Geplaatst: 16 maart achter het zeepbakje was het ook wat vochtig, kan het zijn dat de printplaat kortsluiting heeft gemaakt? Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: vrijdag om 08:17 Delen Geplaatst: vrijdag om 08:17 Hoe vuil is de motor? Met koolstof. Want deze fout staat ook voor een aardsluiting van de motor. Dat kan komen van het zwart van de koolborstels, maar kan ook duiden op, vocht dus een lekkage. Leg er eens een krant onder en kijk waar het vocht vandaan komt. Als de motor wel centrifugeert dan kan een kortgesloten triac het niet zijn. Ik zou de motor eens een goede schoonmaakbeurt geven, met perslucht uitblazen en dan soppen met een electrical safety solvent. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
LuukWinkelmolen Geplaatst: vrijdag om 13:05 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 13:05 Motor is schoon heb ik eruit gehad. Onder ook geen vocht. alleen wat vocht bij rechts van het zeepbakje achter het paneel. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: vrijdag om 15:21 Delen Geplaatst: vrijdag om 15:21 Heb je de weerstand van de motor t.o.v. aarde gemeten? Maak eens wat foto's, het probleem wordt me niet helemaal duidelijk Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
LuukWinkelmolen Geplaatst: vrijdag om 15:24 Auteur Delen Geplaatst: vrijdag om 15:24 nee niet gemeten nog. foto van de printplaat Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: vrijdag om 16:35 Delen Geplaatst: vrijdag om 16:35 Ben juist geïnteresseerd in de soldeerzijde, m.n. de solderingen van de relais in close up met veel licht. Ik kan niet goed zien of de elco's vlak zijn aan de bovenkant. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen