Ga naar inhoud

Aeg lavamat resetten


Aanbevolen berichten

Hallo, wij hebben AEG lavamat wasmachine van 2jr en 2mnd oud, ineens wou die niet meer. We dachten probleem met de afvoer EF0 maar deze is prima. Na al het water eruit te hebben gehaald deed ie het weer 1 wasje. 2e wasje niet meer. Krijgt zn water niet weg E24 nu. Hij blijft hangen in zn laatste programma. We hebben hem weer geleegd en zelf nieuwe afvoerpomp en slang vervangen. Wasmachine weer aan, maar blijft nog steeds hangen in zn laatste programma. Hoe kunnen wij hem resetten? Of zien we iets over het hoofd? 

Artikel: L6FBNR1

Serienummer: 914913070-02 SERIENUMMER 03800459

Aankoopdatum: 02 november 2020

 

We hebben AEG en BCC ook gebeld, zijn we 250eu lichter. Dat vinden we te duur. Wie heeft tips?

Link naar reactie

Ja! Eerst EF0. Toen al het water eruit laten lopen. 24u scheef gestaan en van de stroom af. En toen deed ie het weer 1 wasje. En 2e wasje niet meer en toen E24. Vandaag afvoerpomp vervangen. Hier zat roest op. En als we hem nu aan doen blijft ie hangen in zn programma van dat 2e wasje

We zijn nu aan het eten en ik hoor hem steeds aan en uit gaan... 

aangepast door Baaukje
Link naar reactie

Nee, dat kon wel maar hadden wij en onze rechtsbijstand geen zin in. Onze rechtsbijstand heeft 400eu uitgekeerd,  omdat in hun ogen een machine minimaal 8 - 10jr mee moet gaan. Dus dat is fijn! Vandaag hebben we een siemens i500 gekocht, hopelijk gaat deze langer mee! (Dit x maar wel 5jr extra garantie erbij gekocht..)

Link naar reactie

Ja, en nu hebben ze daarvoor, wel in een keer een "mannetje" die de component van nog geen euro kan vervangen.

En hangt er zo maar, een prijskaartje aan van 250 euro.

En hoeven ze ook de milieu bijdrage voor de stort niet te betalen.

Als ik jong was en werkeloos, ik zou het wel weten, gratis af te halen op Marktplaats, een emmer sop en een stofzuiger er door heen, een paar componenten vervangen en gratis bezorgen voor een paar honderd euro.

Gouden handel.?

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...