Ga naar inhoud

Heeft de Samsung WW90T734AWH echt een warmwateraansluiting?


Aanbevolen berichten

Ik overweeg de aanschaf van de WW90T734AWH wasmachine.

Zie: https://www.kieskeurig.nl/wasmachine/product/12815318-samsung-ww90t734awh/specificaties

Nu staat in deze specificaties dat deze machine een warmwateraansluiting heeft (hotfill), maar dit is nergens anders terug te vinden, zelfs Samsung zelf benoemt dit niet.

Vandaar dat ik sterk twijfel of deze informatie klopt. Als na aanschaf blijkt dat dit niet zo is heeft uiteraard niemand er een boodschap aan dat dit foutief op Kieskeurig stond.

Kan iemand met dezelfde machine bevestigen of dit wel of niet het geval is?

Link naar reactie

Dank je. 
Hetzelfde geldt overigens voor de 

ww90t936ash

https://www.kieskeurig.nl/wasmachine/product/12815322-samsung-ww90t936ash/specificaties

Bij Samsung niets te vinden (daar is sowieso niet te zoeken op hotfill).

Op Tweakers wordt bij beide machines aangegeven dat ze geen warmwateraansluiting hebben.

Bij deze laatste geeft ook bol.com aan dat er geen warmwateraansluiting is.

Zelfde geldt voor WW90T534ATW, kieskeurig geeft aan dat er een warmwateraansluiting is, maar bol.com bijv. niet.

Laatste update; geldt voor alle Samsung machines waar Kieskeurig aangeeft dat het een warmwateraansluiting heeft, bij de winkels staat expliciet dat dit niet zo is.
Het rare is dus dat er in dat geval geen enkele Samsung hotfill machine is, terwijl Samsung in enkele handleidingen wel noemt dat bepaalde modellen warmwateraansluitingen hebben.

Deze modellen zijn echter niet te vinden via de site van Samsung zelf en Kieskeurig.
Mijn hoop is dat de andere aanbieders (die zeggen dat het geen warmwateraansluiting heeft) het mis hebben en er wel degelijk een warmwateraansluiting op enkele machines aanwezig is.

aangepast door HansBlancbonne
Link naar reactie
  • Lampje sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...