Ga naar inhoud

Hoe werkt de selectie?


Aanbevolen berichten

Ik heb me nu al vele malen aangemeld voor een artikel om te testen. Tot nu toe ben ik maar 1 keer geselecteerd. Het lijkt me leuk om vaker te testen (daarom schrijf ik me ook in...) , dus dan is het ook een teleurstelling als het niet gebeurt. Ik schrijf me overigens ook alleen op artikelen waar ik ook echt in geinteresseerd ben.

Hebben ze te veel testers..? Als je telkens toch niet kunt testen als je je aanmeld dan stop ik er mee. Je krijgt zo geen waardering terug.
Meer communicatie zou ook fijn zijn. Meer terugkoppeling: bv een teller "er hebben zich 200 " testers aangemeld en we hebben 4 modellen. Tja dan weet je ook meer en kun je je kansen beter inschatten. Deze Topic is dus eigenlijk een review over de website van Review.nl. De behandeling van de Testers kan een stuk beter.

Wie denkt er ook zo over (of juist heel anders) ? 

Groet Frans

  • Like 1
Link naar reactie

Goedemorgen Frans,

Bij Review.nl krijgen ze inderdaad steeds meer aanmeldingen, waardoor het ook lastiger wordt om een selectie te maken. De selectie wordt veelal gemaakt op basis van de motivatie. Jouw punt over meer communicatie is ook goede feedback voor ons. Wij zullen dit dan ook zeker meenemen!

Groet,
Niels - Review.nl

  • Like 1
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...