Ga naar inhoud

Onze nieuwe Miele WEF674WPS maakt een tikkend geluid bij het wassen wanneer de trommel draait. Wassen op 90 °C.


Aanbevolen berichten

Onze nieuwe Miele WEF674WPS maakt een tikkend geluid bij het wassen wanneer de trommel draait.  Wat opvalt is dat dit zich volgens ons enkel voordoet bij wassen op 90 °C.  Wanneer we wassen op 30 °C hebben we dit nog niet gehoord.  Filmpje met getik  https://wetransfer.com/downloads/92e4b420cfdf9877dd0a7f6c938f555520230106120247/dad79e2375caa929f16f8bd5a114a18920230106120248/6dfc91

Iemand een idee wat dit is en of dit normaal is?  

Extra info: wanneer we de trommel met de hand draaien horen we niets tikken.  

Link naar reactie

het geluid komt goed over, en ik vermoed dat dit iets met de trommel te maken heeft.

Maar helaas breng je de trommel niet in beeld.

Dus kan ik geen richting aangeven, van waar je het zou moeten zoeken.

Beweegt de trommel t.o.v. de kuip? Of slingert het geheel?

Wat bedoel je met getik? Ik hoor geluid alsof trommel los ligt en af en toe de wand raakt.

Haal de deksel er eens af.

Plastic dopjes  aan voorzijkant verwijderen en de schroeven wat losdraaien en er niet helemaal uit draaien.

Naar binnen drukken en de deksel liften en naar achteren schuiven. En film dan nog eens met zicht op de trommel van alle zijden.

 

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Lampje sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...