Ga naar inhoud

Hoe Biosgegevens printen


Aanbevolen berichten

Kijk eens naar Dr. Hardware. Is dan wel niet gratis, maar volgens mij verteld ie alles over je systeem. Misschien dat je de instellingen van je Mobo idd ook kunt uitprinten... http://www.dr-hardware.com/index.htm Mmm, dit staat er in ieder geval wel bij de features: Lists interrupts, IRQs, CMOS and Advanced CMOS Setup, DMA, I/O ports
Link naar reactie
[quote:b81d13c78d="Captain_Kansloos"]Kijk eens naar Dr. Hardware. Is dan wel niet gratis, maar volgens mij verteld ie alles over je systeem. Misschien dat je de instellingen van je Mobo idd ook kunt uitprinten... http://www.dr-hardware.com/index.htm Mmm, dit staat er in ieder geval wel bij de features: Lists interrupts, IRQs, CMOS and Advanced CMOS Setup, DMA, I/O ports[/quote:b81d13c78d] DR. Hardware niet gratis????????? Ik heb het gewoon op me pc staan, en het is een gratis progamma hoor.
Link naar reactie
[quote:62152eacf9="hansboss"]Helaas, Dr Hardware 2002 geeft geen mogelijkheid alle BIOS gegevens te printen.[/quote:62152eacf9] Kan ie wel op het scherm alle gewenste output weergfeven. Anders zou je natuurlijk via screenshots een overzicht samen kunnen stellen. Da's wel omslachtig, maar volgens mij handioger dan gepruts met een camera...
Link naar reactie
[quote:e418929852="ahbart"]Is de printscreen toest [prtsc] dan zo onlogisch? Vroeger werkte dat onder dos! dat werk niet vanuit bios? Bart[/quote:e418929852] Volgens mij niet, tenminste, om in je BIOS te komen moet je voor het opstarten van het OS erin zien te komen. (ik heb nog nooit een draaiend OS een BIOS zien veranderen.) Lijkt me stug dat dan PrintScreen werkt...
Link naar reactie
Printscreen werkt niet. Had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht. Waarom ik in de veronderstelling verkeerde dat er toch iets moet zijn, was omdat ik op forums toch geregeld keurige kleur jpg's heb gezien van Biosscreens. Me dunkt dat het enige dat resteert is overschrijven daar ik geen digitale camera heb Bedankt allemaal
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...