Ga naar inhoud

Hulp nodig bij Windows 10 probleem


Aanbevolen berichten

Hallo heb hulp nodig bij een pc met windows 10. Het probleem is dat ze bij de verkoop
een kleine partitie hebben gemaakt waar windows opstaat op de C schijf. Nu ik de pc een tijdje gebruik
en programmas erop zet om te gebruiken geeft die nu aan dat de c bijna vol is. en ik dus geen programmas erop kan zetten.

Ik heb wel andere schijven erin gezet en externe schijf aangesloten op usb maar de c blijft te vol.

hoe krijg is die wat leger en kan ik programmas ook op de andere schijven installeren en gebruiken zodat ik de c wat leger kan maken

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik weet niet of je het probleem hebt opgelost of niet. Maar ik heb persoonlijk met het probleem te maken gehad. Mijn computer werkt erg traag. Vervolgens heb ik enkele nuttige methoden toegepast die me hebben geholpen het probleem op te lossen. Ik heb Onedrive opnieuw opgestart en enkele resterende bestanden verwijderd. Dan werkt mijn pc snel.

U kunt deze methoden uitproberen die kunnen helpen om het probleem op te lossen. Als je meer hulp nodig hebt, kun je het artikel bekijken.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Op 13-11-2022 om 11:44, Wiljanberghem zei:

Hallo heb hulp nodig bij een pc met windows 10. Het probleem is dat ze bij de verkoop
een kleine partitie hebben gemaakt waar windows opstaat op de C schijf. Nu ik de pc een tijdje gebruik
en programmas erop zet om te gebruiken geeft die nu aan dat de c bijna vol is. en ik dus geen programmas erop kan zetten.

Ik heb wel andere schijven erin gezet en externe schijf aangesloten op usb maar de c blijft te vol.

hoe krijg is die wat leger en kan ik programmas ook op de andere schijven installeren en gebruiken zodat ik de c wat leger kan maken

Speelt dit nog steeds? ?

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...