Wiljanberghem Geplaatst: 2 oktober 2022 Delen Geplaatst: 2 oktober 2022 Ik heb wat hulp nodig iemand die me kan helpen wat ik nog kan doen. Ik heb een acer laptop windows 10 die na update nu opstart met pincode in plaats van wachtwoord. Ik heb geen pincode ingesteld omdat ik altijd heb ingelogd met mijn wachtwoord en nu is het zo dat ik ineens moet inloggen met een pincode ik weet die niet is er een standaard nummer waarin dan veranderd als je da zelf niet hebt gedaan of hoe kom ik erachter wat de pin is. Ik heb al vanalles geprobeerd. Als ik de laptop opstart dan kan ik alleen een pin invoeren normaal kan je switchen met wachtwoord of pincode maar nee dat gaat niet. Heb al geprobeerd veilige modus maar ook dan moet je een pincode weten. Heb ook windows laten vernieuwen en update verwijderen gedaan geen effect en er is geen herstel mogelijk geen backup. Wat kan ik nog doen om of de pincode inlog uit te zetten of aan te passen. Via de site aanpassen van live.nl lukte ook al niet heb een andere mail die heb ik al een maand geleden doorgegeven dat dat veranderd moet worden is nog steeds bij hun in behandeling. Wie kan me advies geven wat ik nog kan doen. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 2 oktober 2022 Delen Geplaatst: 2 oktober 2022 Bij mij kun je bij het invul vak kiezen dat je het wachtwoord vergeten bent en daaronder staat ook een vak opties wachtwoord of pin kiezen. Deze optie is er ook bij mij na een update bij gekomen. En ook bij mij zat ik in een keer met een wachtwoord wat ik niet wist, maar dat bleek het wachtwoord te zijn van het Microsoft account en dat kun je dan kiezen, pincode of wachtwoord Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Wiljanberghem Geplaatst: 5 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2022 Helaas heb ik die optie niet. Ik moet na inlog A1B2C3 invullen en dan kan ik alleen een pin invoeren die ik dus niet weet,. Vul ik dan een pin in die niet goed is moet ik de uitknop 7 sec vasthouden dus een harde reset uitvoeren en dan opnieuw onstarten waarn ik hetzelfde scherm weer heb. helaas. nog andere ideeen Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 5 oktober 2022 Delen Geplaatst: 5 oktober 2022 Misschien dat zij je kunnen helpen: https://www.acer.com/ac/nl/NL/content/service-contact Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen