Ga naar inhoud

HULP nodig. Acer laptop problemen met inloggen !


Aanbevolen berichten

Ik heb wat hulp nodig iemand die me kan helpen wat ik nog kan doen.

Ik heb een acer laptop windows 10 die na update nu opstart met pincode in plaats van wachtwoord.
Ik heb geen pincode ingesteld omdat ik altijd heb  ingelogd met mijn wachtwoord en nu is het zo dat
ik ineens moet inloggen met een pincode ik weet die niet is er een standaard nummer waarin dan veranderd als
je da zelf niet hebt gedaan of hoe kom ik erachter wat de pin is.
Ik heb al vanalles geprobeerd. Als ik de laptop opstart dan kan ik alleen een pin invoeren normaal kan je switchen met wachtwoord of
pincode maar nee dat gaat niet. Heb al geprobeerd veilige modus maar ook dan moet je een pincode weten. 
Heb ook windows laten vernieuwen en update verwijderen gedaan geen effect en er is geen herstel mogelijk geen backup.

Wat kan ik nog doen om of de pincode inlog uit te zetten of aan te passen. Via de site aanpassen van live.nl lukte ook al niet
heb een andere mail die heb ik al een maand geleden doorgegeven dat dat veranderd moet worden is nog steeds bij hun  in behandeling.
Wie kan me advies geven wat ik nog kan doen.

Link naar reactie

Bij mij kun je bij het invul vak kiezen dat je het wachtwoord vergeten bent en daaronder staat ook een vak opties wachtwoord of pin kiezen.

Deze optie is er ook bij mij na een update bij gekomen.

En ook bij mij zat ik in een keer met een wachtwoord wat ik niet wist, maar dat bleek het wachtwoord te zijn van het Microsoft account en dat kun je dan kiezen, pincode of wachtwoord

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...