Ga naar inhoud

Samsung dv80k6010cw wasdroger gaat na een aantal minuten uit


Ga naar oplossing Opgelost door Lampje,

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een samsung wasdroger staan die soms na 2 min uit valt en de andere keer na 10 min... de ene keer kan ik de wasmachine gewoon weer aandoen via de aanknop en de andere keer moet ik de stekker een keer uittrekken en dan gaat die weer aan.... ik heb al een andere topic gezien met het zelfde probleem het probleem was de TNY-chip. 

Nu heb ik bij mij de printplaat losgepakt en de chip gevonden op de chip zelf staat het volgende 1840 TNY277PN 7J169B 

Nu ben ik online gaan zoeken naar een nieuwe chip alleen kom ik wel de TNY277PN tegen maar dan kloppen de andere nummers niet bv 1840 is dan een andere nummer. Maakt dit wat uit? Moet ik precies de zelfde chip hebben? Of is het goed als er TNY277PN opstaat? 

 

16630099752437356971865068740731.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Oplossing

Heb vanwege mijn vakantie en vaak slechte wifi dit bericht even gemist.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat deze toevoegingen aan de werking veranderen.

Ik zou er gewoon op gokken dat een chip die door een andere fabrikant is gemaakt, werkt c.f. de originele.

En er gewoon een originele in solderen.

Gebruik bij het solderen wel rijkelijk Een goede flux

Want het solderen moet heel snel gebeuren, want menig IC sneuvelt omdat ze niet tegen te lange hitte kunnen en tijdens langzaam solderen ter plekke overlijden.

Het teveel aan flux kun je makkelijk verwijderen met een stevig kwastje gedrenkt in alcohol.

 

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...