Ga naar inhoud

Miele W3833 rubberlucht


Aanbevolen berichten

Mijn ouwe trouwe Miele geeft sinds een aantal maanden een rubberlucht (niet verbrand oid, het ruikt echt naar oud rubber). De geur komt duidelijk uit de achterkant van de machine. 

Ik heb alles al schoongemaakt, paar kookwassen gedraaid met waspoeder.  Volgens de monteur die hier is geweest, zou dat alles moeten oplossen. 

Helaas, het werkt allemaal niet. Ding is nog nooit zo schoon geweest, maar de rare lucht blijft. Trommel hangt goed volgens de monteur, zit geen speling op en loopt niet aan ofzo. Hij heeft de machine niet opengehad. Ik heb het idee dat er ergens een riem oid versleten is, maar heb er geen verstand van. 

Iemand een idee voor ik de monteur weer laat komen voor veel geld? 

Link naar reactie

Het schoonmaken van een wasmachine is niet zo maar iets.

Want met een kookwas zoals zo veel wordt gepropageerd, bereik je niet alle plaatsen waar de wasluis welig tiert.

Paul, onze Engelse collega, heeft een vanwege een vieze stank, afgedankte machine, onder handen genomen.
Het is even werk maar kost haast niets.
Ik zou er nog meer van kunnen vertellen, maar kijk de film maar eens!

Lagers defect reparatie en grondige reiniging uitgebreid  wasluis in zeepbak en trommel duidelijk zichtbaar Ook vuil in manchet en trommelkruis Bosch Maxx6 (Paul) Schoonmaken met bleek en chloor

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...