Ga naar inhoud

privacy en beveiliging


Aanbevolen berichten

Beste @s.a.dzwonek

Zover ik zie in het screenshot is de link naar het Windows Defender niet meer werkend in de registry. Dit gebeurd helaas wel vaker na het updaten van W10 -> W11.

Je zou dit kunnen proberen:

  1. Start PowerShell in Administrative Mode (Ga naar start, typ powershell en klik vervolgens er rechts op. Kies dan Als administrator uitvoeren
  2. Typ daar exact dit: Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
  3. Druk op enter en negeer alle tekst en rode foutmeldingen die er tussen staan.
  4. Als er niks meer gebeurd kan je het scherm wegklikken.
  5. Herstart je computer.

Als het goed is zou het nu moeten opgelost zijn.

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Zou je eens hetzelfde willen proberen alleen met deze commando's in deze volgorde:

Add-AppxPackage -Register –DisableDevelopmentMode "C:\Windows\SystemApps\Microsoft.Windows.SecHealthUI_cw5n1h2txyewy\AppXManifest.xml"

Even kijken of het nu werkt en anders:

Get-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackage

IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...