Ga naar inhoud

Ik krijg m'n Epox 8K3A+ nie overklokt :-(


Aanbevolen berichten

Hallo,ik krijg bovenstaand mobo niet geoc't. Als ik de fsb verhoog of de multiplier,hij gaat gewoon weer terug naar de standaard waarden. Of als ik bv de fsb op 140 zet,gaat ie terug naar 100. Ik weet dat er hier meer mensen zijn met dit mobo. Hoe doen jullie dit? M'n cpu is een Xp 1900+,die dus draait op 1600Mhz(12x133). Ik heb 256Mb Kingston Pc2700 ddr geheugen(333Mhz). Nou,ik hoor't graag! Gr.mark.
Link naar reactie
[quote:ba1da4c1fe="Marcel de Reus"]Zet die jumper nou maar ff hoger dan sluit je dat iig uit. Is je CPU unlocked, want misschien trekt hij het wel niet op 140 en moet je gewoon meer voltage geven.[/quote:ba1da4c1fe] Mn cpu is niet ge-unlockt. Ik zal het idd is proberen ja met die jumper. Volgens mij zit er op dit bord maar één jumpertje,maar het staat er bij. Ik laat het wel horen. Gr.
Link naar reactie
zou best kunnen hoor! Kingston is niet geweldig ofzo... Ik hoor genoeg verhalen waarbij geen hoge OC gehaald wordt door het geheugen van Kingston, maar je kan ook geluk hebben! Ze maken namelijk gebruik van verschillende soorten merken waarvan de chips zelf zijn. En je weet van te voren niet welke erop zitten...
Link naar reactie
[quote:860cd602af="kajutsa"]zou best kunnen hoor! Kingston is niet geweldig ofzo... Ik hoor genoeg verhalen waarbij geen hoge OC gehaald wordt door het geheugen van Kingston, maar je kan ook geluk hebben! Ze maken namelijk gebruik van verschillende soorten merken waarvan de chips zelf zijn. En je weet van te voren niet welke erop zitten...[/quote:860cd602af] Het is PC2700 ;) En er zitten 2 jumpertjes op. Ik heb het bord zelf ook vandaar ;)
Link naar reactie
Ik heb die jumper verzet,maar kom nog steeds niet verder dan een fsb van 140. Als ik 'm hoger zet,start ie niet meer op. Ik haal dan ff het batterijtje op het mobo los,waarna ie het weer doet. Mijn cpu draait dan op 1680 Mhz. Die cpu is dus een 1900+,wat te zien is tijdens het opstarten. Op een gegeven moment zag ik 2000+ staan,nadat ik weer aan de fsb had zitten rotzooien. Maar goed,ik kom dus niet hoger dan 140. Ik heb mensen gezien,op madonion(3Dmark)die met hetzelfde mobo een fsb hadden van 147. Heb er ook gezien met 189,maar kweenie met wat voor hardware. Maar die jumper staat default idd op 100Mhz.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...