Ga naar inhoud

WordPress-weblog exporteren

FAQman

Aanbevolen berichten

[faqmanvraag=Ferry Visser]Toen het Coronavirus uitbrak ben ik begonnen met een WordPress-weblog over mijn ervaringen tijdens de crisis. Na 250 stukjes was ik er een beetje klaar mee en dat heb ik ook in het laatste stuk uitgelegd. Ik trok best veel lezers en velen zeiden dat ik er een boek van moest maken. Het grote nadeel is wel dat ik de volgorde van alle stukjes moet omzetten. Op het weblog staat het laatste stukje dus bovenaan. En ik wil het boek beginnen met het eerste stukje. Ik word gek van al dat plakken en knippen. Je raakt vermoeid en maakt de stomste fouten![/faqmanvraag]
[faqmanantwoord]WordPress kan sowieso geweldig exporteren, dus begin daar eens mee. Exporteer gewoon al je artikelen en kijk eens of je dat krijgt overgehaald naar Excel. Moet lukken! Vervolgens heb je dan allerlei sorteer-mogelijkheden. Daarna kun je dat Excel gebruiken om bijvoorbeeld naar Word samen te voegen. En vervolgens is het nog maar een kleine stap richting PDF en ePub. Hier een voor jou interessante webpagina over importeren en exporteren met WordPress: 'https:www.wplounge.nlwordpress-import-en-export-plugins'.[/faqmanantwoord]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...