Ga naar inhoud

Is dit een goed nieuw systeem?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:ae1ac90f5e="BA"]Samsung heeft standaard Cas 2.5, maar misschien dat dat aan je bios ligt oid. En btw, daardoor wordt het echt niet sneller als mijn mem, ik draai op de zelfde settings, zo niet beter, en op een hogere snelheid.[/quote:ae1ac90f5e] Waar ligt het dan an voeding? mobo? chipset?
Link naar reactie
[quote:6b02da1614="BA"][quote:6b02da1614="Marcel de Reus"][quote:6b02da1614="BA"]Die test kan je nou ook wel draaien hoor, je videokaart telt niet mee. Overigens vind ik het wel een behoorlijke Intel friendly bench, bijna alles wat ze testen was sowieso al erg snel op een P4.[/quote:6b02da1614] Maar, mijn sis8mb vind hoge FSB waardes niet zo prettig ;)[/quote:6b02da1614] Duh, dan gebruik je toch je normale waarde, 186 Mhz oid, benchmark cheater ;)[/quote:6b02da1614] Nee, ik geef liever gelijk de definitieve test (wil 9,5x200 of anders 9x200 of 9,5 x195). En waaron benchmark cheater??
Link naar reactie
[quote:ae093ef6e8="BA"]Samsung heeft standaard Cas 2.5, maar misschien dat dat aan je bios ligt oid. En btw, daardoor wordt het echt niet sneller als mijn mem, ik draai op de zelfde settings, zo niet beter, en op een hogere snelheid.[/quote:ae093ef6e8] Beter???? vertel eens wat kan ik nog doen om het sneller te krijgen heb de andere dingen geprobeerd op 3 op 2 maar dan crasht hij, gelijk. CAS naar RAS ed
Link naar reactie
[quote:c5a165cfb2="boss63"][quote:c5a165cfb2="BA"]Samsung heeft standaard Cas 2.5, maar misschien dat dat aan je bios ligt oid. En btw, daardoor wordt het echt niet sneller als mijn mem, ik draai op de zelfde settings, zo niet beter, en op een hogere snelheid.[/quote:c5a165cfb2] Beter???? vertel eens wat kan ik nog doen om het sneller te krijgen heb de andere dingen geprobeerd op 3 op 2 maar dan crasht hij, gelijk. CAS naar RAS ed[/quote:c5a165cfb2] Dat staat bij mij dus wel allemaal op 2.
Link naar reactie
Maar ik ben dus ook van plan om standaart hogere waardes te gaan draaien, maar ik was er nog niet uit hoe ik mijn CPU hoger kon krijgen en toen ging mijn kaart dus kaduuk :( Ik wil dus vanaf volgende week gewoon standaart 9,5x200 draaien (als het lukt met mijn netwerkkaart en die irri overload niet weer heb, ik heb BTW ook een AGOIA dus daar ligt die overload niet aan).
Link naar reactie
[quote:158d5ebd08="boss63"][quote:158d5ebd08="BA"]Samsung heeft standaard Cas 2.5, maar misschien dat dat aan je bios ligt oid. En btw, daardoor wordt het echt niet sneller als mijn mem, ik draai op de zelfde settings, zo niet beter, en op een hogere snelheid.[/quote:158d5ebd08] Beter???? vertel eens wat kan ik nog doen om het sneller te krijgen heb de andere dingen geprobeerd op 3 op 2 maar dan crasht hij, gelijk. CAS naar RAS ed[/quote:158d5ebd08] Kan je het Vdimm niet verhogen?
Link naar reactie
[quote:f3443c2f24="Marcel de Reus"]Maar ik ben dus ook van plan om standaart hogere waardes te gaan draaien, maar ik was er nog niet uit hoe ik mijn CPU hoger kon krijgen en toen ging mijn kaart dus kaduuk :( Ik wil dus vanaf volgende week gewoon standaart 9,5x200 draaien (als het lukt met mijn netwerkkaart en die irri overload niet weer heb, ik heb BTW ook een AGOIA dus daar ligt die overload niet aan).[/quote:f3443c2f24] Ik heb die hele overload nog nooit voorbij zien komen.
Link naar reactie
[quote:d4967910e6="Marcel de Reus"][quote:d4967910e6="boss63"][quote:d4967910e6="BA"]Samsung heeft standaard Cas 2.5, maar misschien dat dat aan je bios ligt oid. En btw, daardoor wordt het echt niet sneller als mijn mem, ik draai op de zelfde settings, zo niet beter, en op een hogere snelheid.[/quote:d4967910e6] Beter???? vertel eens wat kan ik nog doen om het sneller te krijgen heb de andere dingen geprobeerd op 3 op 2 maar dan crasht hij, gelijk. CAS naar RAS ed[/quote:d4967910e6] Kan je het Vdimm niet verhogen?[/quote:d4967910e6] Ja zou het dan beter/wel gaan?? Standaard 2,5V wat is normale move omhoog???
Link naar reactie
[quote:9290d11607="BA"]Misschien ook handig om even te vertellen wat voor videokaart jij hebt ;)[/quote:9290d11607] Je dacht 7500 posts dan maar eens wat aan de visuele effecten doen :) Was wel makkelijk herkenbaar die vorige, lekker opvallende kleuren. Deze afbeelding op een leuke paarse achtergrond of zo dan valt hij wel weer op :lol: Ik ga door voor een top 200 positie nr one I'll never beat :wink:
Link naar reactie
[quote:0bdc68af3f="weert114"]Hé Boss360,jij hebt wel een héle lage score in 3dmark!! Met zo'n systeem! Mijn cpu draait op 1300Mhz!! lager dan het jouwe,en m'n score is wel 2x die van jou! Maar ja,wel een Amd natuurlijk :lol: ! Maar goed,ik vind't wel bar slecht! Gr.[/quote:0bdc68af3f] Hij heeft een ti4600 :o Beetje oneerlijk hè ;)
Link naar reactie
[quote:c3719bff9b="boss63"][quote:c3719bff9b="BA"]Misschien ook handig om even te vertellen wat voor videokaart jij hebt ;)[/quote:c3719bff9b] Je dacht 7500 posts dan maar eens wat aan de visuele effecten doen :) Was wel makkelijk herkenbaar die vorige, lekker opvallende kleuren. Deze afbeelding op een leuke paarse achtergrond of zo dan valt hij wel weer op :lol: Ik ga door voor een top 200 positie nr one I'll never beat :wink:[/quote:c3719bff9b] Werd weer es tijd voor wat anders. lol.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...