Ga naar inhoud

Nieuwe pc


Aanbevolen berichten

Dit wordt mijn niuwe pc die k dankzij jullie (een beetje) heb kunne fixe..:D maxi tower aopen hq8ap4 300w bl asus a7v 333 + raid atx msi geforce 4 ti4400 vtd 128 mb:D amd athlon xp 1900 kingston 512mb pc2700 ddr 2X maxtor 60gb udma 133 7200rpm :D pioneer dvd 16x40 plextor cdrw 40x12x40 soundblaster audigy player oem unex fast ethernet 10/100 dynalink isdn coolermaaster dp5-7h53f-ol diskdrive winblows xp home edition aopen front usb&audio miro dv studio retail iiyama hm703ut 17" creative fps 1600 bulk logitech internet navigator logitech mouseman dual optical is het wat mense?? ik vin het een vet apperaat (zeker met dit ding vergeleke;)) mzzls bennie
Link naar reactie
Neem een andere kast + voeding, die Aopen dingen zijn erg slecht, hebben een hele zwakke 5V lijn. Verder zou ik ipv Kingston Samsung geheugen nemen, wat op CL2 draaien kan, anders heb je niet zo heel veel aan je PC2700, het is op CL 2.5 net zo snel als PC2100 op CL2. Verder mis ik een goede koeler?
Link naar reactie
Nee, hij heeft zo'n coolermasterding er in staan. En idd neem Samsung zelfde prijs, betere kwaliteit en neem als het kan een Chieftech Dragon Server Tower die dingen zijn echt mooi :D en ze hebben bovendien een beresterke voeding. Voor de rest idd een heel vet systeem :D Die schijven gaan zeker op je RAID controller? :D Lekker snel :P Je kan BTW ook een Epox of Gigabyte mobo nemen, deze zijn goedkoper dan Asus en bieden een even goede (lees: betere) preformence. Met het bespaarde geld kun je dan weeer iets leuks erbij doen of het verschil in een kast met betere voeding betalen.
Link naar reactie
[quote:f0e545bc28="Benmen"]Ja hun testen hem daaro is ie nie goed dan moeten ze hem maarverbetere opsaute voor dezelfde prijs en k had niet veel andere keus kijk maar op www.powerline.nl daar heb ik hem besteld maaar er gaat nog korting vanaf want is een pcprive project....[/quote:f0e545bc28] Powerline raad ik je af... we hebben daar ooit twee pentiums tegelijk gekocht (op de pc-beurs in Utrecht bij hun tentje besteld) en zo super-bedrijf is het niet! Toen we bijv. onze pc wouden ophalen omdat hij af zou zijn, hadden onze vrienden hem nog niet klaar! Dat vind ik niet kunnen...
Link naar reactie
[quote:596668674a="BA"]Ik hoop het voor je. HJS van dit forum heeft een 1700+ met die voeding van Aopen, en had behoorlijke last van instabiliteit daardoor :([/quote:596668674a] Unlockte 1600+ heb ik. Zonder overklokken is hij trouwens wel stabiel. dus ga je dat niet doen zal de voeding wel voldoen. en de 5 volt lijn stuurt je moederbord aan. BA, details aub ;)
Link naar reactie
Oks thnx neej ga niet oc is niet mijn pc maar van me pa ik zeg gewoon dat ie van mijn is.... ik ken beter eerst ff zien te fixe hoe k die pentium2 350 ken oce (op me kamer) ik heb er al koeling op gebouwt dat ding blijft alleen maar op 350 staan ik wil hem naar 500 hebbe dus ken je glijk ff zegge hoe je uhm moet unlocke (ps met burnp6 is tie koel ik heb dat proggie een hele dag late draie...:D) mzzls enne ja die 2x 60 zijn voor raid lkkr snel idd maar we hadde eerst 2x 40 das dus ff veranders scheelt weer 40gb...:D
Link naar reactie
[quote:2de6aea6f6="hjs"][quote:2de6aea6f6="BA"]Ik hoop het voor je. HJS van dit forum heeft een 1700+ met die voeding van Aopen, en had behoorlijke last van instabiliteit daardoor :([/quote:2de6aea6f6] Unlockte 1600+ heb ik. Zonder overklokken is hij trouwens wel stabiel. dus ga je dat niet doen zal de voeding wel voldoen. en de 5 volt lijn stuurt je moederbord aan. BA, details aub ;)[/quote:2de6aea6f6] 5V levert oid de stroom voor je CPU ed.Is die dus te licht, dan krijgt hij niet genieg power bij full load, en dan heb je een crash. :(
Link naar reactie
ken nie dnke k er staat een switch tabel met 66/100 en dan de mp dus alleen mp ken k uhm overclocke wat k wel raar vindt want er zit 133mhz geheugen in... beetje raar tog maja dit dind voldoet daluk als k kabel heb zeker goed want dan ken die gewoon dag en nacht aanblijve...:D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...