Ga naar inhoud

PC-In-Elkaar-Zet-Guide?


Aanbevolen berichten

de eynstein site is erg handig ja... Bedankt. hardwareinfo.com is geloof ik down ofzo, ik kom er nie op in elk geval... Straks nog es proberen mzls [EDIT] Kijk nu werkt ie wel... Ik vind de hardware.info site het best qua uitleg... Alleen missen er wel wat kleine details maar goed. Ik weet ook wel hoe het moet :P Het is meer voor anderen dat ik de informatie nodig heb... [/EDIT]
Link naar reactie
LOLz, :D Nuenen is toevallig dus wel even een heel mooi dorp :wink: Vlakbij Eindhoven... En zeker meer dan 1 straat. En Van Gogh heeft hier ook nog es gewoond. Nu jij weer lol. Ik ga nu even uitzoeken of Eynstein inderdaad in Nuenen ligt... Maar meer dan "leuk om te weten" is het toch niet? :wink: Magoe, ik ga weer verder... [edit] voor zover ik heb gekeken op eynstein.nl bestaat het alleen als virtuele winkel. dus geen shop erbij. dus misschien staat de server ergens in nuenen, maar meer niet :wink: [/edit]
Link naar reactie
Ik was in mei op vakantie in Mierlo, vlakbij Nuenen en bij terugkomst zou ik mijn onderdelen bestellen en mijn comp gaan bouwen. Dus ik alles bestellen (proc en videokaart bij Noud) en zie ik op de factuur dat ie in Nuenen zit :x Ik had dus met 5 minuten rijden ongeveer 20 euro verzend emn verzekeringskosten uit kunnen sparen :( Ik dacht altijd dat Noud die shop in zijn eentje runde, maar de stam heeft dus nog meer leden dan opperhoofd Noud :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...