Ga naar inhoud

Mem settings


Aanbevolen berichten

[quote:4321a4144e="boss63"]Vraagje ik kom in mijn bios geen Bank interleaving tegen kan dat? Wel kom ik tegen DRAM RAS# to CAS# Delay 3 (of 2) DRAM RAS# Precharge 3 (of 2) Wat is dit en wat houdt het in BA?? als mem spec zag het niet in je sticky staan.[/quote:4321a4144e] Heb jij Rimm? Ik weet namelijk niet of Rimm ook bank-interleaving kent. RAS to CAS en Precharge moeten beide op 2 voor de beste preformence.
Link naar reactie
[quote:a66d6e1c1c="Marcel de Reus"][quote:a66d6e1c1c="boss63"]Vraagje ik kom in mijn bios geen Bank interleaving tegen kan dat? Wel kom ik tegen DRAM RAS# to CAS# Delay 3 (of 2) DRAM RAS# Precharge 3 (of 2) Wat is dit en wat houdt het in BA?? als mem spec zag het niet in je sticky staan.[/quote:a66d6e1c1c] Heb jij Rimm? Ik weet namelijk niet of Rimm ook bank-interleaving kent. RAS to CAS en Precharge moeten beide op 2 voor de beste preformence.[/quote:a66d6e1c1c] Nee hoor gewoon DDR Wat doen die timingen???
Link naar reactie
[quote:54c2a4ac55="BA"]Staat exact in de FAQ wat die timingen doen :D anders moet je ff met sandra oid kijken, of interleaving aan staat.[/quote:54c2a4ac55] Die interleaving staat niet in de bios en als ik mbm5 of cpucool draai dan stopt de pc ermee ivm te hoge temps. Die zijn overigens keurig hoor met een speciaal proggie dat bijgeleverd was, kun je zien 30 case 40 cpu. :D Zou Sandra het wel doen zonder mijn pc af te sluiten? :-?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...