Ga naar inhoud

Wavoor koeler is't beste voor Amd 1900+


Aanbevolen berichten

Hallo,ik heb een Amd 1900+ cpu met een thermaltake koeler,die cpu's tot 2,4Ghz kan koelen.Aan die koeler zit een schakelaar waarmee de koeler instebaar is op low-medium en high.Ik had'm op low staa,dacht dat dat wel voldoende zou zijn voor deze cpu.Ik voelde net echter aan de systeemkast,en die was toch wel érg warm.Heb hem nu op high gezet,maar nu maakt ie zo enórm veel herrie,dat je er gestoord van wordt!Hoop dat ie nu wel voldoende koelt. Wat is een goede STILLE koeler voor deze cpu?Deze die ik nu heb,is ook van een gigantisch formaat,en loeizwaar! In de winkel waar ik hem gekocht heb adviseerden ze me dan ook om niet te hard met de pc kast te stoten,omdat dan de cpu kan breken,door die koeler. Ik ben nu gewoon bang om de pc te verzetten,vanwege dat breekgevaar.Nou,ik hoor't wel. Alvast bedankt. Gr.Mark.
Link naar reactie
[quote:8523be109a="weert114"]Wat is een goede STILLE koeler voor deze cpu?Deze die ik nu heb,is ook van een gigantisch formaat,en loeizwaar! [/quote:8523be109a] Beste Mark Als je echt iets goeds wilt neem je een Alpha heatsink (dacht de 8045)of een Swiftech. Neem daarop een hele stille Papst fan 8412NGL en je hebt een super combo dat nog geen 12dB maakt. Alternatief is nog Zahlman, ook erg stil maar volgens mij net niet zo goed. Er zijn een aantal topics al over geweest zoek maar eens op Alpha oid. Succes met kiezen
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...