Ga naar inhoud

Nieuwe BIOS kopen


Aanbevolen berichten

Aangezien het inderdaad een MSI Mobo is kun je het beste kijken bij.....MSI! :wink: Linkje: http://www.msi.com.tw/support/bios/bios.php?model=MS-6309 Hier staan alle nieuwe biossen vermeld. Downloaden, ontzippenen dan.......... Moet je iemand anders vragen hoe verder, heb gister weliswaar mijn eigen bios geflasht maar dat ging alles zo goed als automatisch. Komt er op neer dat je het geunzipte bestand samen met een flashtool op een goede diskette moet zetten en daarmee de comp. opstarten. Weet echter niet of dat tool in de downloadfile zit, denk het wel. Let wel: welke versie heb je? zie waarschuwing onder de files op site.
Link naar reactie
Het mobo is namelijk niet van mijzelf, maar ik had beloofd om het probleem op te lossen. Diegene van wie het mobo is heeft een verkeerde bios-update gebruikt. Ik heb al de AMI BIOS recovery procedure geprobeert, maar dat werkt niet meer, dus ik denk dat ik een nieuw BIOS moet kopen voor deze mobo. Ik ga zeker even contact opnemen met MSI. Alvast bedankt voor de moeite iedereen. Als ik er niet uitkom post ik wel weer een berichtje. Paul.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...