Ga naar inhoud

Athlon xp en temperatuur?


Aanbevolen berichten

Wat is jullie maximale CPU temperatuur (o.a. met dit weer) met de athlon XP en welke processor gebruiken jullie? ik zelf kom niet hoger dan 55C na ongeveer een kwartier cpuburn te hebben lopen...... (XP1800) en wat is de temp al het systeem gewoon loopt zonder verdere belasting? wanneer kun je zeggen dat een systeem echt goed gekoeld is?
Link naar reactie
ik weet dat de gemeten temperaturen over het algemeen niet precies kloppen, maar de processoren overleven ook tot een temperatuur van 90C (al zal ie dan allang gecrashed zijn.....). heb laatst bij een vriend op een asus a7v333 een athlon op 101C zien lopen waarvan de koelerfan was uitgevallen, de 10% meetverschil ingecalculeerd zal het toch wel rond de 90C echt zijn geweest.... (overigens geeft AMD een max. core temp aan van 95c) marcel haal je deze temperaturen ook bij dit warme weer?
Link naar reactie
[quote:de88431572="micky.g"]ik weet dat de gemeten temperaturen over het algemeen niet precies kloppen, maar de processoren overleven ook tot een temperatuur van 90C (al zal ie dan allang gecrashed zijn.....). heb laatst bij een vriend op een asus a7v333 een athlon op 101C zien lopen waarvan de koelerfan was uitgevallen, de 10% meetverschil ingecalculeerd zal het toch wel rond de 90C echt zijn geweest.... (overigens geeft AMD een max. core temp aan van 95c) marcel haal je deze temperaturen ook bij dit warme weer?[/quote:de88431572] Ja, eerst wel maar van de week schoten de temps op eens met 15 graden omhoog :( , terwijl het in mijn kamer en in de case even warm bleef. Ff wat rondgevraagd en de pasta zit waarschijnlijk niet goed dus zondag as doe ik er ff nieuwe pasta onder en dan denk ik mijn oude temps wel weer terug te hebben.
Link naar reactie
Heb jij 2.2 V nodig om hem op 1870 te laten draaien? Bij mij draait ie op 2.05 al stabiel op 1870 :) Ik heb BTW nog steeds mijn spullen van de OC-Shop niet :( Hoop wel dat ze er morgen zijn anders kan ik niet sleutelen zondag (airduct ligt ook klaar om gemonteerd te worden).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...