Ga naar inhoud

Wat is een van de betere DDR geheugen merken ?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:3e8c731e8f="BA"]Ik heb met me eigen XMS 3000 modules de 200 MHz al gehaald, maar daar zitten ook samsung chips op. Helaas houd die R8500 me tegen, die komt niet verder als +/- 95 Mhz :([/quote:3e8c731e8f] BA kan jij eens navraag doen op het Corsair forum of die 512MB XMS2700 reepjes van Corsair die ik heb Samsung hebben of micron. Dat weet die "Ramguy" of zo daar vast wel. Ik heb geen zin om die heatsink eraf te halen en te kijken. Als er bij mij Micron chipies op zitten dan koop ik ook maar XMS3000 geheugen.
Link naar reactie
[quote:348d81e17c="BA"]Ik vraag het wel ff, maar ik weet haast zeker dat er samsung chips op zitten.[/quote:348d81e17c] Ik heb net ff gekeken en ik heb dus Corsiar XMS2700 revision 1.1 dus Micron chipies :( dus hoge FSB kan ik wel vergeten. :( maar ik heb ook geen zin om dit dure geheugen nu al weer weg te doen, 1x 512mb XMS3000 kost namelijk 290 Euro :(
Link naar reactie
[quote:be91646b5f="Red Dragon"][quote:be91646b5f="BA"]Ik vraag het wel ff, maar ik weet haast zeker dat er samsung chips op zitten.[/quote:be91646b5f] Ik heb net ff gekeken en ik heb dus Corsiar XMS2700 revision 1.1 dus Micron chipies :( dus hoge FSB kan ik wel vergeten. :( maar ik heb ook geen zin om dit dure geheugen nu al weer weg te doen, 1x 512mb XMS3000 kost namelijk 290 Euro :([/quote:be91646b5f] Verkoop het gewoon voor 215 euro en koop daar Samsung mem voor :D Mijn mem houdt namelijk, zelfs het Corsiar XMS3000 van BA bij en gaat zelfs hoger (moet nog wel ff uitgebreid testen).
Link naar reactie
[quote:015ba5e0b4="S0epkip"]Sorry, ik moest 't toch ff in EEN topic zeggen hoor: <--- check me plaatje, haha :P laaaat maar :D[/quote:015ba5e0b4] Is dat nou een soepkip?? Wel leuk, dacht meer iets van zo'n kaal beest (gentisch gemanipuleerd) wat probeert een pan uit te fladderen/vluchten. Maar dit kan ook
Link naar reactie
OK, LOL. Maar nu weer ff on-topic, want ik neem aan dat een SOepkip geen DDR merk is ;) We waren dus bij geheugen. Red Dragon je zegt dat die Corsiar XMS3000 290 euro zijn, dat valt me dan heel erg mee, want een maandje geleden moest ik wilde ik XMS2700 er nog 319 euro voor neer leggen, vandaar dat ik toen voor Samsung ben gegaan. Ïk heb er BTW ook geen spijt van :D
Link naar reactie
fout! 512MB pc3000 van CORSAIR is al omlaag gegaan! kijk maar op de pricewatch van tweakers.net of [url=http://www.perfect-systems.nl/producten.asp?productgroep=Geheugen]HIER[/url]. slechts +/-€ 277,92 betaal je ervoor... niet een al te grote verlaging, maar toch! :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...